Postitatud 28.04.2017

Osade Soome pangalingi maksetega ei liigu meieni maksja konto numbrit, see on Soome turu eripära. Seetõttu on Soomes kasutusel süsteem, kus maksjale saadetakse tagastuse suhtes e-mail ja palutakse tal sisestada paytrail.com veebikeskkonda oma pangakonto number, kuhu ta soovib raha tagastust saada. Ehk siis - kui teha Maksekeskuse kaudu Soome pangalingi maksele tagastus, siis tuleb täiendavalt sisestada ka ostja e-maili aadress. (Maksekeskus ei tea maksja andmeid). Selle peale saadab paytrail.com süsteem ostjale automaatselt e-maili edasiste juhistega (soomekeelne kiri). Kui ostja on vastavalt kirjas juhendatule oma pangakonto numbri paytrail.com süsteemi sisestanud, siis tehakse automaatselt tema kontole raha tagastus. NB! Soome pangalinkide tagastuste puhul - välja arvatud S-Pankki ja Ålandsbanken - ei ole kliendil tavajuhul enam vajalik sisestada oma konto numbrit tagastuse lõpule viimiseks. See protsess toimub nüüd automaatselt ning kliendile e-maili ei saadeta. Kui aga tehakse ühe makse kohta mitu tagastust, siis saadetakse siiski kliendile e-mail konto numbri sisestamiseks. Kaupmehe kontol Maksekeskuses broneeritakse tagastuse summa selle loomise hetkel. Kui 30 päeva jooksul ei ole maksja oma konto numbrit paytrail.com süsteemi sisestanud, siis broneering vabastatakse (tagastus ebaõnnestus). Tagastuse edukal toimumisel hetkel broneering konverteeritakse toiminguks poe konto väljavõttel.

Did this answer your question?