• Shopify vs Woocommerce

    Kumba valida – Shopify või WooCommerce?

    Postitatud 23.01.2020

    E-kaubanduse kiire kasv toob e-poodide hulka aina uusi tulijad. On neid, kes alustavad ettevõtlusega keskendudes ainult e-kaubandusele. Samas on ka neid, kelle jaoks e-poe loomine on senise äri uus ja…

    Loe edasi
  • Kaip sukurti elektroninę parduotuvę

    Lihtsad näpunäiteid disainimaks tulemuslikku e-poodi

    Postitatud 03.01.2020

    Väidetakse, et inimene teeb päevas 35 000 erinevat otsust. See on väga suur arv. Ja kahtlemata on nende otsuste hulgas suur hulk otsuseid, mis puudutavad ühe või teise asja ostmist…

    Loe edasi
  • Prekių grąžinimai

    Mida peab kaupmees teadma tagastustest ning kuidas neid teha?

    Postitatud 18.12.2019

    Detsembri teisel nädalal andis Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet välja uuendatud pretensiooni esitamise juhendi. See toob kaasa mõningaid muutusi, ühtlasi on see hea aeg vaadata üle tagastamist puudutavad nõuded ja…

    Loe edasi
  • Mokėjimo moduliai

    Miks peab maksemooduleid uuendama ja kuidas seda teha?

    Postitatud 12.12.2019

    Üheks peamiseks maksemoodulite uuenduse eesmärgiks on pakkuda kaupmeestele uusi maksemeetodeid ja parandada olemasolevate toimimist. E-poe jaoks on seega maksemooduleid puudutavad uuendused väga suure tähtsusega. Jättes moodulid uuendamata riskib kaupmees sellega,…

    Loe edasi
  • Magento

    Magento 1 ametliku toe lõpp – mida see tähendab?

    Postitatud 04.12.2019

    Möödunud aasta 6ndal septembril teatas Magento oma blogis, et lõpetab alates 2020 juunist Magento 1 tarkvara toetamise. See uudis puudutab paljusid Eesti e-poode. Maksekeksuse hinnangul võib kuni 2/3ndiku siinsetest Magento…

    Loe edasi
  • Kas sinu e-pood on jõuludeks valmis?

    Postitatud 21.11.2019

    Iga kaupmees teab, et detsember on aasta üks oodatumaid aegu. Läbimüügid kasvavad juba ainuüksi sellepärast, et pea kõigil meil on vaja osta kingitusi – nii endale kui teistele. Kaupmehena peaksid…

    Loe edasi
  • Elektroninės parduotuvės pakuotės

    Kolm põhjust, miks pakend on oluline

    Postitatud 11.11.2019

    On justkui loomulik, et iga ettevõtte mõtleb sellele, kuidas oma toodet või teenust paremaks muuta. Kuid palju on neid, kes astuvad sammu edasi ja küsivad – aga missugune peaks olema…

    Loe edasi
  • Tarbijad hübriidkommertsi ei pelga

    Postitatud 02.10.2019

    Artikkel ilmus esmalt Äripäevas 26.09.2019 Paljude tegevusalade jaoks ei ole klassikalise e-poe ehitamisel majanduslikku mõtet, küll aga võib üksikute tehniliste lahenduste rakendamine anda suurt efekti. Nimetame seda hübriidkommertsiks. Teenusteäris on…

    Loe edasi
  • Swedbank bank link

    Milliseid maksevõimalusi oma e-poes pakkuda?

    Postitatud 16.09.2019

    Makseviiside rohkus võib valiku teha keeruliseks – pangalink, kaardimaksed, järelmaks. Millised on klientidele olulised ja millised mitte? Toome sellesse valikusse selguse. Eesti inimese valik – pangalink Maksekeskusega liitunud tuhandete e-poodide…

    Loe edasi
  • Disain kas haarab või peletab

    Postitatud 29.08.2019

    Eestis on tuhandeid aktiivseid e-poode, kellele lisaks püüavad siinsete netiostlejate tähelepanu kümned ja sajad tuhanded välismaised kauplused. Sellises tihedas konkurentsis kujundab esmamuljet disain – just seda märkab ja hindab inimene…

    Loe edasi