-
Miks peab maksemooduleid uuendama ja kuidas seda teha?
Postitatud 12.12.2019
Üheks peamiseks maksemoodulite uuenduse eesmärgiks on pakkuda kaupmeestele uusi maksemeetodeid ja parandada olemasolevate toimimist. E-poe jaoks on seega maksemooduleid puudutavad uuendused väga suure tähtsusega. Jättes moodulid uuendamata riskib kaupmees sellega,…
Loe edasi -
Magento 1 ametliku toe lõpp – mida see tähendab?
Postitatud 04.12.2019
Möödunud aasta 6ndal septembril teatas Magento oma blogis, et lõpetab alates 2020 juunist Magento 1 tarkvara toetamise. See uudis puudutab paljusid Eesti e-poode. Maksekeksuse hinnangul võib kuni 2/3ndiku siinsetest Magento…
Loe edasi -
Kas sinu e-pood on jõuludeks valmis?
Postitatud 21.11.2019
Iga kaupmees teab, et detsember on aasta üks oodatumaid aegu. Läbimüügid kasvavad juba ainuüksi sellepärast, et pea kõigil meil on vaja osta kingitusi – nii endale kui teistele. Kaupmehena peaksid…
Loe edasi -
Kolm põhjust, miks pakend on oluline
Postitatud 11.11.2019
On justkui loomulik, et iga ettevõtte mõtleb sellele, kuidas oma toodet või teenust paremaks muuta. Kuid palju on neid, kes astuvad sammu edasi ja küsivad – aga missugune peaks olema…
Loe edasi -
Tarbijad hübriidkommertsi ei pelga
Postitatud 02.10.2019
Artikkel ilmus esmalt Äripäevas 26.09.2019 Paljude tegevusalade jaoks ei ole klassikalise e-poe ehitamisel majanduslikku mõtet, küll aga võib üksikute tehniliste lahenduste rakendamine anda suurt efekti. Nimetame seda hübriidkommertsiks. Teenusteäris on…
Loe edasi -
Milliseid maksevõimalusi oma e-poes pakkuda?
Postitatud 16.09.2019
Makseviiside rohkus võib valiku teha keeruliseks – pangalink, kaardimaksed, järelmaks. Millised on klientidele olulised ja millised mitte? Toome sellesse valikusse selguse. Eesti inimese valik – pangalink Maksekeskusega liitunud tuhandete e-poodide…
Loe edasi -
Disain kas haarab või peletab
Postitatud 29.08.2019
Eestis on tuhandeid aktiivseid e-poode, kellele lisaks püüavad siinsete netiostlejate tähelepanu kümned ja sajad tuhanded välismaised kauplused. Sellises tihedas konkurentsis kujundab esmamuljet disain – just seda märkab ja hindab inimene…
Loe edasi -
Hea tootekirjeldus tekitab usaldust ja emotsioone
Postitatud 09.08.2019
Ilusast e-poe disainist ja professionaalsetest tootefotodest ei piisa – et olla edukas, peab iga e-poes müüdav toode sisaldama ammendavat ja samas isuäratavat tootekirjeldust. Hästi koostatud ja ostjate küsimustele vastav kirjeldus…
Loe edasi -
10 asja, mis ajavad e-poest ostjad hulluks
Postitatud 25.07.2019
Oma e-äri alustamine ei ole sugugi lihtne, sest tegeleda tuleb väga paljude ja tihti ka kaunis tehniliste teemadega. Edasi aitab vana hea ütlus – hea on õppida oma vigadest, kuid…
Loe edasi -
Lihtsad juhised vältimaks e-poes tehnilisi probleeme
Postitatud 25.06.2019
Tõrgeteta töötav e-pood on kaupmehe jaoks elulise tähtsusega. Tehniliste probleemide küüsis vaevlev poekeskkond tähendab kaupmehele otsest rahalist kahju, mistõttu on selle korrashoid suure tähtsusega. Õnneks on mõningad lihtsad juhised e-poe…
Loe edasi