• Webinar: edukas e-äri aastal 2022

    Postitatud 17.12.2021

    Jätkame populaarsete webinaridega ka uuel aastal. 11ndal jaanuaril kell 10 heidame pilgu eelseisvale aastale küsides – kuidas olla (jätkuvalt) edukas aastal 2022? E-kaubandus on viimastel aastatel teinud läbi enneolematu kasvu. Koroonakriis…

    Loe edasi
  • Tagasimaksed olgu vaid ühe klikiga

    Postitatud 28.09.2021

    Eesti E-kaubanduse Liit viis hiljuti oma liikmete hulgas läbi küsitluse uurimaks tagastuste hulka e-kaubanduses. Enam kui 100 e-poe vastustest selgus, et olenevalt kategooriast võib tagastuste määr ulatuda isegi üle 20%.…

    Loe edasi
  • Euroopa Liidu käibemaksu reeglid

    Juulist muutuvad käibemaksureeglid puudutavad kõiki piiriüleseid kauplejaid

    Postitatud 26.05.2021

    Euroopa Liidus läbi viidav reform lõpptarbijale piiriüleselt osutatavate teenuste, kaupade kaugmüügi ja e-kaubanduse käibemaksukohustuste osas puudutab kõiki Eesti ettevõtteid, kes piiriüleselt midagi müüvad. ELi käibemaksudirektiivis (2006/112/EÜ) on vastavad muudatused juba…

    Loe edasi
  • 7+ WooCommerce pluginat sinu poe töö parandamiseks

    Postitatud 19.04.2021

    Väga suur osa Eesti e-poode on ehitatud WooCommerce platvormile. Lisades sellele mõned pluginad nagu näiteks makselahendused ja tarned, saab täiesti töötava e-poe. Aga et oma e-poodi veidigi erilisemaks muuta või…

    Loe edasi
  • Hüljatud ostukorvid – kuidas neid vähendada?

    Postitatud 09.04.2021

    Potensiaalsete klientide kaotamine ostu viimases faasis ehk ostukorvis on paljude e-poodnike suurim peavalu. Siin on seitse toimivat nõuannet, kuidas vähendada hüljatud ostukorve. Tee re-marketingi Suuna Facebooki ja Google reklaamid personaalselt inimesteni, kes…

    Loe edasi
  • Kuldsed reeglid – e-poe loomine ja arendamine kriisi ajal

    Postitatud 26.02.2021

    Aasta koroonakriisi, mis tähendab suuremaid või väiksemaid piiranguid meie liikumisele ja tegevusele, on andnud märkimisväärse tõuke e-kaubanduse arengule. Aasta on ka piisavalt pikk aeg, et sellele tagasi vaadates anda vaoshoitumaid…

    Loe edasi
  • Kaardipettused ja kuidas neid vältida

    Postitatud 09.12.2020

    Rahvusvahelist e-äri ajades on kaardimaksetel suur tähtsus. Peamine osa välismaistest e-ostjatest eelistab ostude eest tasuda (krediit)kaartidega. Paraku tuleb kaardimakseid vastu võttes aga arvestada ka riskidega, mida toovad kaasa kaardipettused ning…

    Loe edasi
  • Koroona tõstab pead, millega peab arvestama?

    Postitatud 16.11.2020

    Kevadel rabas kogu maailma koroonakriis, mistõttu suleti kauplused ja teenindusasutused. E-kaubanduse mahud mitmekordistusid ja seni e-ärist eemal olnud kaupmehed püüdsid kibekiirelt leida võimalusi müügitegevuse jätkamiseks. Suvel leevendust andnud viiruse pidurdunud…

    Loe edasi
  • Kuidas teha suurepäraselt toimiv e-pood?

    Postitatud 10.11.2020

    Eestis on tuhandeid e-poode ja iga nädal avatakse kümneid uusi. Nende hulgas on nii alles alustavaid hobiettevõtteid kui ka jaekaubanduses tegutsejaid, kes otsivad digiväljundit ja uut klienti. Eduka e-poe tegemine…

    Loe edasi
  • Soome müües rõhu kasutusmugavusele

    Postitatud 21.10.2020

    Maksekeskuse korraldatud webinaril andsid Posti Grupi suurkliendihaldur Jukka Vasama ning Itella Estonia müügidirektor Sten Esna ülevaate Soome e-kaubanduse turust ning võimalustest Eesti kaupmeestele. Soome on oma 5,5 miljoni elanikuga Balti…

    Loe edasi