MakeCommerce plugin Magento 2 platvormile
Kust saab?
MakeCommerce plugin lubab sul oma e-poes makseid vastu võtta Maksekeskuse kaudu.
Moodul on ühilduv Magento 2.3 ja 2.4 versioonidega.
Mooduli viimane versioon on ka .zip failina allalaetav siit (ver 100.2.19 / 22.11.2022).
Seadistamiseks järgi tavapärast Magento 2 laienduste installimise protseduuri, nt seda: installing-extensions
Mis maksab?
Plugina allalaadimine on tasuta, samuti on tasuta kõik versiooniuuendused. Plugina kasutamisel rakendub Maksekeskuse lepingulistele klientidele kuutasu vastavalt hinnakirjale.
Mooduli funktsionaalsused
See plugin võimaldab lisada sinu e-poele Maksekeskuse poolt pakutavad maksemeetodid, sh Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalingid ning krediitkaardimaksed (Visa, Mastercard).
Võimalik on liidestada 5 erinevat tarneviisi – Omniva, Itella SmartPost ja DPD pakiautomaadid ning Omniva ja Itella kullerteenus. Võimalik on ka saadetiste automaatne registreerimine Omniva/SmartPost/DPD süsteemides ning pakikaartide väljatrükkimine otse e-poe tellimuste vaatest.
Kuidas seadistada makseviisid?
Mooduli installatsioon lisab sinu e-poodi makseviisi Makecommerce mida saab sisse-välja lülitada ja seadistada.
API võtmed
Esmalt tuleb e-poe admin paneelis sisestada Maksekeskuse API võtmed. Selleks mine Stores > Configuration > Sales > Makecommerce API.
API võtmed leiad Maksekeskuse iseteenindusportaalis menüüst Seaded > API.
Kui soovid makseid esmalt testida siis tuleb sisestada TEST API võtmed ja määrata environement TEST. Võimalik on kasutada avalikke TEST API võtmeid või soovi korral võime luua ka personaalse testkonto. Selleks võtke ühendust support@maksekeskus.ee
Kui olete valmis makseid päriselt vastu võtma, siis määrake keskkonnaks LIVE ja sisestage LIVE API võtmed.
Kasutajaliidese seaded
Kui API võtmed on sisestatud siis mine Stores > Configuration > Sales > Payment Methods, kus saab täiendavalt seadistada makseviiside kuvamist kassas.
Logod vs listivaade
Makseviiside kuvamiseks on kaks varianti:
- Widget – kõik makseviisid kuvatakse kompaktses mitmerealises plokis (see on vaikimisi valik).
- List – iga makseviis on esitatud eraldi real. Soovitame kasutada seda varianti siis, kui kasutate vaid mõnda Maksekeskuse poolt pakutavat makseviisidest ja soovite, et need oleks võrdsetena kuvatud teiste makseviiside kõrval mis Teie e-poes on kasutusel.
Widget kuvamise puhul muutub logode suurus dünaamiliselt, sõltuvalt sellest kui palju ruumi on saadaval.
Saate aga ka ise teatud määral logode suurust mõjutada valides kas S, M või L suuruse.
Krediitkaardid
Saate ka seadistada, et krediitkaardid kuvataks eraldi pangalinkidest.
Sel juhul näeb kassa välja järgmine (display widget as default selection = no):
Meie krediitkaardidialoog on ehitatud viisil et sisestatud kaardiandmed lähevad iFrame-st otse meie tasutssüsteemidesse. Kaardiandmed ei läbi sinu e-poe süsteemi ja seega ei ole sinul PCI DSS vastavuse nõuet. Meie täidame selle sinu eest.
Tagastused
Kõik Maksekeskuse kaudu tehtud maksed saab mugavalt tagastada läbi ome e-poe admin paneeli. “Refund” nupu leiad Order Invoice juures, Credit Memo dialoogis.
Kuidas seadistada tarneviisid?
Mooduli installatsioon lisab sinu e-poodi tarneviisid Makecommerce, mida saab sisse-välja lülitada ja seadistada. Tarneviiside liidestamiseks tuleb sõlmida tarne pakkujaga (Omniva, Itella, DPD) ärikliendileping.
API võtmed
Esmalt tuleb taaskord sisestada API tunnused mille said tarne pakkujaga ärikliendilepingu sõlmimisel. Mine menüüsse Stores > Configuration > Sales > Makecommerce API, et liidestada Makecommerce tarnemoodulid. Sisesta e-teenuste kasutajatunnus ja parool ning täida ära tagastusaadress (saatja aadress).
NB! Tagastusaadressis peab olema märgitud kehtiv mobiilinumber koos suunakoodiga (nt +372) ja ilma tühikuteta.
Tarne seaded
Peale liidestuse teostamist saad aktiveerida ja täiendavalt seadistada tarneviisid menüüst Stores > Configuration > Sales > Shipping Methods.
Seejärel kuvatakse sinu e-poes pakiautomaatide nimekiri. Nimekirja saab ueundada menüüst Stores > Configuration > Sales > Makecommerce API > Update Shipping Locations.
Saad ka märkida ära, et teatud tooted ei sobi pakiautomaati. Sel juhul kui toode on lisatud ostukorvi, siis kassas pakiautomaate ei kuvata. Lisaks on võimalik märkida et teatud toodetele kehtib tasuta tarne. Juhul kui see on ainuke toode ostukorvis, siis kuvatakse tarne hinnaks 0€.
Automaatne andmevahetus SmartPosti, Omniva ja DPD-ga
Meie moodul on võimeline registreerima saadetise smartpost.ee ja omniva.ee süsteemides ning teeb seda automaatselt niipea, kui tellimus saab makstud (jõuab olekusse “Töötluses”).
Samuti on siis võimalik välja trükkida saadetise pakikaardid otse poe tellimuste vaates. Sa võid näiteks valida kõik “Töötluses” olevad tellimused ja rakendada masstegevust “Prindi saadetiste pakikaardid” (seejuures võivad Omniva, Itella ja DPD saadetised olla läbisegi). Vali tegevus “Print MC Labels”.
Selle funktsionaalsuse kasutamiseks peaksid kõigepealt looma kontod omniva.ee ja smartpost.ee süsteemides ning sisestama nende kontode kasutajatunnused meie mooduli seadetes (Omniva ja Smartposti seadete all).
NB! Sisestada tuleb Omniva ärikliendilepingu kasutajanimi ja parool mitte tunnused millega iseteenindusse sisenete.
Omniva.ee
Meie plugina kaudu saad registreerida saadetisi teenusega “Pakiautomaadist-pakiautomaati“.
Selleks pead olema sõlminud Omniva ärikliendi lepingu, liitumiseks mine omniva.ee/abi/andmevahetus
Pärast liitumist määratakse sulle kliendihaldur, tema kontaktid saad Omniva e-teenindusest, ettevõtte profiili lehelt.
Teavita oma kliendihaldurit soovist luua ‘liidese konto’.
Omniva kliendihaldur saadab sulle meiliga Veebiteenuste konto kasutajanime ja parooli.
Lisa need oma WooCommerce poes Omniva pakiautomaatide Tarneviisi seadetesse.
Omniva puhul on tähtis määrata ka tagastusaadress (saatja aadress). NB! Tagastusaadressi telefoninumber peab algama suunakoodiga (nt +372) ja ei tohi sisaldada tühikuid.
Kui Omniva integratsioon on seadistatud, hakkab pood automaatselt registreerima omniva.ee süsteemi saadetisi. Saadetis luuakse niipea, kui tellimus saab makstud. Saadetised luuakse kui “Pakiautomaadist Pakiautomaati” koos “SMS teade saabumisel” ja “e-mail saabumisel” teenus (kood: PA+ST+SF). Omniva e-teeninduses näeb registreeritud saadetisi pärast seda kui need on füüsiliselt Omnivale üle antud.
Omniva Kullerteenuse puhul on Sul kaks valikut – kas viid pakid ise Omniva postkontorisse/sorteerimisjaama (QP) või viid pakid Omniva pakiautomaati (PK).
Omniva teenuse tüüp on B2C – ehk mingeid täiendavaid toiminguid ei ole nende saadetistega e-teeninduses vaja teha.
Omniva e-teeninduses näeb neid registreeritud saadetisi pärast seda kui oled füüsilised saadetised Omnivale üle andnud.
Saadetist saab jälgida Omniva avaliku teenuse kaudu omniva.ee veebilehel.
SmartPOST.ee
Liitumiseks mine smartpost.ee liitumisvormile.
Liitumisel saad kasutajanime ja parooli – sisesta need oma poe integreerimiseks Tarneviisi seadetes.
Kui see on tehtud, hakkab pood automaatselt registreerima smartpost.ee süsteemi saadetisi, niipea kui tellimus saab makstud.
Sa näed SmartPOST saadetise numbrit tellimuse juures.
Registreeritud saadetisi näed ka smartpost.ee iseteeninduses.
DPD Interconnect
Esmalt on vaja sõlmida DPDga leping.
Kui oled DPD’ga lepingu sõlminud, siis peaksid paluma juurde DPD Interconnectori konto (kontakteeruge oma müügihalduriga või sales@dpd.ee)
Interconnet kasutajanime ja parooli peaksid siis sisestama mooduli seadetesse.
Seejärel hakkab moodul automaatselt tellimusete tasumisel registreerima saadetisi DPD süsteemi. Tellimuse juurest saab välja trükkida saadetise pakikaardi.
Saadetiste üleandmiseks DPD’le kutsuge kuller neile järele.