See plugin lisab WooCommerce poele:

  1. Maksekeskuse poolt pakutavad maksemeetodid.
  2. viis tarneviisi – Omniva, Itella SmartPOST ja DPD pakiautomaadid ning Omniva ja Itella kullerteenus. Võimalik on ka saadetiste automaatne registreerimine Omniva/SmartPOST/DPD süsteemides ning pakikaartide väljatrükkimine otse poe tellimuste vaatest.
  3. kui plaanid kasutada ainult Omniva pakiautomaate, pole Omniva lepingut üldse vaja, piisab ainult Maksekeskuse lepingust!
  4. Võimaluse kasutada SimpleCheckOut lahendust, mis muudab kassa-lehe läbimise kuni 4x kiiremaks
  5. Kaardi püsimaksete toe, kui kasutad WooCommerce Subscriptions lahendust

Plugin toetab mitmekeelset poodi WPML baasil.

Kust saab

Meie plugin on saadaval wordpress.org moodulite kataloogist: wordpress.org/plugins/makecommerce/
NB! see plugin nõuab minimaalsena Woocommerce versiooni 2.6. (tarnetsoonid)

Kuidas seadistada

Mooduli saad installerida otse WordPressis uue plugina lisamise dialoogis – pane pluginate loetelu otsingusse “MakeCommerce”.
Pärast installi ja aktiveerimist seadista esmalt Maksekeskuse API integratsiooni seaded:
plugina seaded

Makseviisid

Meie plugin lisab WooCommerce Kassa-seadete alla ‘MakeCommerce’ nimelise makseviisi. Seal saab mõnevõrra konfigureerida, kuidas Maksekeskuse poolt Sinu poele aktiveeritud makseviise poe Kassa lehel kuvatakse.

makseviisid WooCommerce kassa lehel

Tagastused

Meie plugin lisab võimaluse teha mugavalt tagasimakseid klientidele läbi Maksekeskuse. Vajadusel saad teha tellimusele ka mitu osalise summaga tagastust.
tagasimakse WooCommerce pluginas

 

 

Tarneviisid – Omniva ja SmartPOST pakiautomaadid, Omniva kuller, DPD Pickup Network

Plugin lisab Sinu poele juurde ka tarneviisid:

  • Omniva pakiautomaadid (MC)
  • SmartPost pakiautomaadid (MC)
  • DPD Pickup Network (MC)
  • Omniva kuller (MC)
  • SmartPOST kuller (MC)

 

Tarneviisid järgivad WooCommerce Tarnetsoonide üldist loogikat – nende saadavust ja hinda saab konfigureerida igale tarnetsoonile eraldi:
arneviiside haldus tarnetsoonis

 

Nende aktiveerimisel lisandub poe Kassa lehele pakiautomaatide nimekiri, mis on alati värske (kajastuvad muudatused Omniva ja SmartPOSTI automaatide ning DPD pakivõrgustiku nimistutes). Sa saad ka mõnevõrra seadistada, kuidas pakiautomaate loetelus kuvatakse.
Kui mõni toode ei sobi pakiautomaati saatmiseks, siis saad selle toote juures teha märgendi –  “Ei sobi pakiautomaati”.
Kui ostukorvis on mõni sellise märgendiga toode, siis pakiautomaate tarneviisina ei pakuta.
Samuti saad märkida toote tarne-seadete juures “Pakiautomaat tasuta”.  Sel juhul – kui ostukorvis ei ole muid tooteid, siis arvutatakse selle transpordihinnaks 0€.
toote tarne-atribuudid

 

Integratsioon SmartPOST, Omniva  ja DPDsüsteemidega

Meie plugin on võimeline registreerima saadetise smartpost.ee ja omniva.ee süsteemides, ta teeb seda automaatselt niipea kui tellimus saab makstud (jõuab olekusse “Töötluses”).
Samuti on siis võimalik välja trükkida saadetise pakikaardid otse poe tellimuste vaates.  Sa võid näiteks valida kõik “Töötluses” olevad tellimused ja rakendada masstegevust “Prindi saadetiste pakikaardid”.
(seejuures võivad Omniva, DPD ja Itella saadetised olla läbisegi)
Saadetise pakikaartide trükkimine Woocommerce poes

Selle funktsionaalsuse kasutamiseks peaksid kõigepealt looma kontod omniva.ee ja smartpost.ee süsteemides ning sisestama nende kontode andmed meie plugina seadetes.

Omniva.ee

Meie plugina kaudu saad registreerida saadetisi teenusega “Pakiautomaadist-pakiautomaati“.
Selleks pead olema sõlminud Omniva ärikliendi lepingu, liitumiseks mine omniva.ee/abi/andmevahetus
Pärast liitumist määratakse sulle kliendihaldur, tema kontaktid saad Omniva e-teenindusest, ettevõtte profiili lehelt.
Teavita oma kliendihaldurit soovist luua ‘liidese konto’.
Omniva kliendihaldur saadab sulle meiliga Veebiteenuste konto kasutajanime ja parooli.
Lisa need oma WooCommerce poes Omniva pakiautomaatide Tarneviisi seadetesse.
Omniva puhul on tähtis määrata ka tagastusaadress (saatja aadress)

Kui Omniva integratsioon on seadistatud, hakkab pood automaatselt registreerima omniva.ee süsteemi saadetisi. Saadetis luuakse niipea, kui tellimus saab makstud. Saadetised luuakse kui “Pakiautomaadist Pakiautomaati” koos “SMS teade saabumisel” ja “e-mail saabumisel” teenus (kood: PA+ST+SF)
Omniva Kullerteenuse puhul on Sul kaks valikut – kas viid pakid ise Omniva postkontorisse/sorteerimisjaama (QP) või viid pakid Omniva pakiautomaati (PK)
Omniva kulleri seaded
Omniva teenuse tüüp on B2C – ehk mingeid täiendavaid toiminguid ei ole nende saadetistega e-teeninduses vaja teha.
Omniva e-teeninduses näeb neid registreeritud saadetisi pärast seda kui oled füüsilised saadetised Omnivale üle andnud.
Saadetist saab jälgida Omniva avaliku teenuse kaudu omniva.ee veebilehel.

Saadetise jälgimine Omniva lehel

SmartPOST.ee

Liitumiseks mine smartpost.ee liitumisvormile.
Liitumisel saad kasutajanime ja parooli – sisesta need oma poe integreerimiseks Tarneviisi seadetes.
Kui see on tehtud, hakkab pood automaatselt registreerima smartpost.ee süsteemi saadetisi, niipea kui tellimus saab makstud.
Sa näed SmartPOST saadetise numbrit tellimuse juures.
Registreeritud saadetisi näed ka smartpost.ee iseteeninduses.

 

DPD Interconnect

Esmalt on vaja sõlmida DPDga leping.
Kui oled DPD’ga lepingu sõlminud, siis peaksid paluma juurde DPD Interconnectori konto (kontakteeruge oma müügihalduriga või sales@dpd.ee)
Interconnet kasutajanime ja parooli peaksid siis sisestama mooduli seadetesse.
Seejärel hakkab moodul automaatselt  tellimusete tasumisel registreerima saadetisi DPD süsteemi. Tellimuse juurest saab välja trükkida saadetise pakikaardi.
Saadetiste üleandmiseks DPD’le kutsuge kuller neile järele.

Simple Checkout

Simple Checkout seadistusjuhendi leiate siit

Mis maksab?

Plugina allalaadimine on tasuta, samuti on tasuta kõik versiooniuuendused. Plugina kasutamisel rakendub Maksekeskuse lepingulistele klientidele kuutasu vastavalt hinnakirjale.