See moodul lisab OpenCart poele Maksekeskuse/MakeCommerce pakutavad maksemeetodid.

Kuid mitte ainult – plugin lisab poele ka tarneviisid – Omniva, Itella SmartPOST ja DPD pakiautomaadid, ning Omniva ja Itella kullerteenuse. Võimalik on ka saadetiste automaatne registreerimine Omniva/Itella SmartPOST/DPD süsteemidesse ning pakikaartide väljatrükkimine otse poe tellimuste vaatest.

Kust saab

Moodul on allalaaditav siit: OpenCart marketplace

Kuidas paigaldada

Mooduli võid serverile paigaldada kas Extension Installer vahendusel või failide laadimisega serverisse mõne ftp-kliendi kaudu.

Kuidas seadistada

Pärast laienduse üleslaadimist tuleb paigaldada kõik laienduse seadete all olevad alammoodulid.

  • peamoodul MakeCommerce (Extensions > Modules)
  • maksemoodul MakeCommerce (Extensions > Payments)
  • tarnemoodulid (Extensions > Shipping):
    • Omniva Parcel Machines by MakeCommerce
    • Omniva courier by MakeCommerce
    • SmartPOST courier by MakeCommerce
    • SmartPost Parcel Machines by MakeCommerce
    • DPD Parcel Machines by MakeCommerce

Pärast moodulite aktiveerimist saab kõikide alam-moodulite seadistustele ligi ka peamooduli seadete lehel:

Järgmisena pead konfigureerima MakeCommerce API ühenduse. Sisesta API-võtmed kas test või live-keskkonna jaoks.

Kui soovid makseid esmalt testida, siis tuleb sisestada TEST API võtmed ja määrata current environment TEST. Võimalik on kasutada ka avalikke TEST API võtmeid, soovi korral saame luua personaalse testkonto. Selleks võtke ühendust support@maksekeskus.ee.

Kui oled valmis makseid päriselt vastu võtma, siis määra keskkonnaks LIVE ja sisesta LIVE API võtmed. API võtmed leiad Maksekeskuse iseteenindusportaalis menüüst Seaded > API.

Makseviisid

Meie moodul lisab poele ‘MakeCommerce’ nimelise makseviisi. Sul on võimalik ka konfigureerida, kuidas Maksekeskuse poolt aktiveeritud makseviise poe Kassa lehel kuvatakse. Saad seda teha oma e-poe admin paneelis menüüst Extensions > Payments > MakeCommerce.

Tagastused

Meie moodul lisab võimaluse teha mugavalt tagasimakseid klientidele läbi Maksekeskuse. Vajadusel saad teha tellimusele ka mitu osalise summaga tagastust.

Tagasimakse dialoog asub Tellimuse redigeerimise dialoogi sees, “makse detailide” kaardil:

Tarneviisid – Omniva, DPD ja SmartPOST pakiautomaadid, Omniva, SmartPOST kuller

Moodul lisab Sinu poele järgmised tarneviisid:

  • Omniva pakiautomaadid (Omniva Parcel Machines by MakeCommerce)
  • SmartPost pakiautomaadid (SmartPOST Parcel Machines by MakeCommerce)
  • DPD pakiautomaadid (DPD Parcel Machines by MakeCommerce)
  • Omniva kuller (Omniva courier by MakeCommerce)
  • SmartPost kuller (SmartPOST courier by MakeCommerce)

Nende aktiveerimisel lisandub poe Kassa lehele pakiautomaatide nimekiri, mis on alati värske (kajastuvad muudatused Omniva, DPD ja SmartPOSTi automaatide nimistutes). Sa saad ka mõnevõrra seadistada, kuidas pakiautomaate loetelus kuvatakse.

Mõne toote puhul on võimalik märkida toote konfiguratsiooni all “ei nõua saatmist”. Menüüs Tooted > (valige toode) > vahekaart Andmed:

 

Tarneviiside seadistamisel on võimalik kasutada geo-tsoonide põhist hinnastamist. Samuti saab määrata ostusumma, millest alates saatmine on tasuta.

Integratsioon SmartPOSTi, DPD ja Omniva süsteemidega

Meie moodul on võimeline registreerima saadetise SmartPOSTi (EE) , DPD (EE, LV, LT)  ja Omniva (EE, LV, LT) süsteemides, ta teeb seda automaatselt niipea, kui tellimus saab makstud (jõuab olekusse “Töötluses”).

Samuti on siis võimalik välja trükkida saadetise pakikaardid otse poe tellimuste vaates.  Sa võid näiteks valida kõik “Töötluses” olevad tellimused ja rakendada masstegevust “Prindi saadetiste pakikaardid” (seejuures võivad Omniva ja Itella saadetised olla läbisegi).

Funktsionaalsuse kasutamiseks pead kõigepealt registreeruma ja looma ettevõtte ärikliendi konto omniva.ee, smartpost.ee ja dpd süsteemis, seejärel seadistama plugina kasutades konto kasutajanime ja parooli.
NB! sisestada tuleb Omniva ärikliendilepingu kasutajanimi ja parool mitte tunnused millega iseteenindusse sisenete.

Omniva.ee

Meie mooduli vahendusel saad registreerida saadetisi teenusega “Pakiautomaadist-pakiautomaati“.
Selleks pead olema sõlminud Omniva ärikliendi lepingu, liitumiseks mine omniva.ee/abi/andmevahetus
Pärast liitumist määratakse sulle kliendihaldur, tema kontaktid saad Omniva e-teenindusest, ettevõtte profiili lehelt.
Teavita oma kliendihaldurit soovist luua “liidese konto”.
Omniva kliendihaldur saadab sulle meiliga Veebiteenuste konto kasutajanime ja parooli.
Lisa need MakeCommerce mooduli seadetes vastavate Omniva tarneviiside seadetesse.
Omniva puhul on tähtis määrata ka tagastusaadress (saatja aadress). NB! Tagastusaadress peab sisaldama kehtivat mobiilinumbrit koos suunakoodiga (nt +372) ja olema ilma tühikuteta.

Kui Omniva integratsioon on seadistatud, hakkab pood automaatselt registreerima omniva.ee süsteemi saadetisi. Saadetis luuakse niipea, kui tellimus saab makstud. Saadetised luuakse kui “Pakiautomaadist Pakiautomaati” koos “SMS teade saabumisel” ja “e-mail saabumisel” teenus (kood: PA+ST+SF)

Omniva kullerteenuse puhul on kaks valikut – kas viid pakid ise Omniva postkontorisse/sorteerimisjaama (QP) või Omniva pakiautomaati (PK). Sisestada tuleb veel Omniva Veebiteenuste konto kasutajanimi ja parool ning täita ära tagastusaadress (saatja aadress).

Opencart_courier

Omniva teenuse tüüp on B2C – ehk mingeid täiendavaid toiminguid ei ole nende saadetistega e-teeninduses vaja teha.

Omniva e-teeninduses näeb neid registreeritud saadetisi pärast seda, kui oled füüsilised saadetised Omnivale üle andnud.

Saadetist saab jälgida Omniva avaliku teenuse kaudu omniva.ee veebilehel.

Saadetise jälgimine Omniva lehel

SmartPOST.ee

Liitumiseks mine smartpost.ee liitumisvormile.
Liitumisel saad kasutajanime ja parooli – sisesta need oma poe integreerimiseks Tarneviisi seadetes.
Kui see on tehtud, hakkab pood automaatselt registreerima smartpost.ee süsteemi saadetisi, niipea kui tellimus saab makstud.
Sa näed SmartPOST saadetise numbrit tellimuse juures.
Registreeritud saadetisi näed ka smartpost.ee iseteeninduses.

DPD Interconnect

Esmalt on vaja sõlmida DPDga leping.
Kui oled DPD’ga lepingu sõlminud, siis peaksid paluma juurde DPD Interconnectori konto (kontakteeruge oma müügihalduriga või sales@dpd.ee).
Sisesta Interconnectori kasutajanimi ja parool mooduli seadetesse.
Seejärel hakkab moodul automaatselt tellimusete tasumisel registreerima saadetisi DPD süsteemi. Tellimuse juurest saab välja trükkida ka saadetise pakikaardi.
Saadetiste üleandmiseks DPD’le kutsuge kuller neile järele.

Mis maksab?

Mooduli allalaadimine on tasuta, samuti on tasuta kõik versiooniuuendused. Mooduli kasutamisel rakendub Maksekeskuse lepingulistele klientidele kuutasu vastavalt hinnakirjale.