See moodul lisab OpenCart poele Maksekeskuse poolt pakutavad maksemeetodid.

Aga mitte ainult – plugin lisab poele ka tarneviisid – Omniva, Itella SmartPOST ja DPD pakiautomaadid, ning Omniva Kuller ja Itella SmartPOST Kuller teenuse. Võimalik on ka saadetiste automaatne registreerimine Omniva/DPD/SmartPOST süsteemidesse ning pakikaartide väljatrükkimine otse poe tellimuste vaatest.

Kust saab

Moodul on allalaetav siit: OpenCart marketplace

Kuidas installeerida

OpenCart 2 jaoks mõeldud mooduli versiooni  installerimiseks peab eelnevalt olema installeeritud vQmode.

Mooduli võib serverile paigaldada samuti kas Extension Installer vahendusel või failide laadimisega serverisse mõne ftp-kliendi kaudu.

Kuidas seadistada

Pärast mooduli paigaldamist serverile tuleb moodul poe administreerimispaneelis aktiveerida ja seadistada.

Mooduleid, mida tuleb eraldi aktiveerida (“installeerida”), on tegelikult mitu:

  • peamoodul MakeCommerce (Extensions > Modules)
  • maksemoodul MakeCommerce (Extensions > Payments)
  • tarnemoodulid (Extensions > Shipping):
    • Omniva Parcel Machines by MakeCommerce
    • SmartPost Parcel Machines by MakeCommerce
    • DPD Parcel Machines by MakeCommerce
    • Omniva courier by MakeCommerce
    • SmartPost courier by MakeCommerce

Pärast moodulite aktiveerimist saab kõikide alam-moodulite seadistustele ligi ka peamooduli seadete lehel:OpenCart module header

Esimese asjana tuleks seadistada Maksekeskuse API seaded.

Sisesta oma Maksekeskuse poe võtmed ja kontrolli nende toimivust (Check connection) :

OpenCart mooduli API seaded

Kui soovid makseid esmalt testida siis tuleb sisestada TEST API võtmed ja määrata current environement TEST. Võimalik on kasutada avalikke TEST API võtmeid või soovi korral võime luua ka personaalse testkonto. Selleks võtke ühendust support@maksekeskus.ee

Kui olete valmis makseid päriselt vastu võtma, siis määrake keskkonnaks LIVE ja sisestage LIVE API võtmed. API võtmed leiate Maksekeskuse iseteenidnusportaalis menüüst Seaded > API.

Makseviisid

Meie moodul lisab poele ‘MakeCommerce’ nimelise makseviisi. Sul on võimalik ka mõnevõrra konfigureerida, kuidas Maksekeskuse poolt aktiveeritud makseviise poe Kassa lehel kuvatakse. Saad seda teha oma e-poe admin paneelis menüüst Extensions > Payments > MakeCommerce.

Opencart_payments

Tagastused

Meie moodul lisab võimaluse teha mugavalt tagasimakseid klientidele läbi Maksekeskuse. Vajadusel saad teha tellimusele ka mitu osalise summaga tagastust.

Tagasimakse dialoog asub Tellimuse redigeerimise dialoogi sees, “makse detailide” kaardil:

Refunds in OpenCart module

Tarneviisid – Omniva, DPD ja SmartPOST pakiautomaadid, Omniva, SmartPOST kuller

Moodul lisab Sinu poele juurde kolm tarneviisi:

  • Omniva pakiautomaadid (Omniva Parcel Machines by MakeCommerce)
  • SmartPost pakiautomaadid (SmartPOST Parcel Machines by MakeCommerce)
  • DPD pakiautomaadid (DPD Parcel Machines by MakeCommerce)
  • Omniva kuller (Omniva courier by MakeCommerce)
  • SmartPost kuller (SmartPOST courier by MakeCommerce)

Nende aktiveerimisel lisandub poe Kassa lehele pakiautomaatide nimekiri, mis on alati värske (kajastuvad muudatused Omniva, DPD ja SmartPOSTI automaatide nimistutes). Sa saad ka mõnevõrra seadistada, kuidas pakiautomaate loetelus kuvatakse.

Kui mõni toode ei sobi pakiautomaati saatmiseks, siis saad selle toote juures teha märgendi –  “Ei sobi pakiautomaati”. Kui ostukorvis on mõni sellise märgendiga toode, siis pakiautomaate tarneviisina ei pakuta.

Samuti saad märkida toote tarne-seadete juures “Pakiautomaat tasuta”.  Sel juhul kui ostukorvis ei ole muid tooteid, siis arvutatakse transpordihinnaks 0€.

OpenCart product attributes

Tarneviiside seadistamisel on võimalik kasutada geo-tsoonide põhist hinnastamist. Nii saab määrata näiteks tarneviisi saadavust meie naaberriikidesse tarnimiseks ja määrata riigiti ka erinevad hinnad:

OpenCart shipping method pricing

Integratsioon SmartPOSTi, DPD ja Omniva süsteemidega

Meie moodul on võimeline registreerima saadetise SmartPOSTi (EE) , DPD (EE, LV, LT)  ja Omniva (EE, LV, LT) süsteemides, ta teeb seda automaatselt niipea, kui tellimus saab makstud (jõuab olekusse “Töötluses”).

Samuti on siis võimalik välja trükkida saadetise pakikaardid otse poe tellimuste vaates.  Sa võid näiteks valida kõik “Töötluses” olevad tellimused ja rakendada masstegevust “Prindi saadetiste pakikaardid” (seejuures võivad Omniva ja Itella saadetised olla läbisegi).

printing parcel labels in OpenCart module

Selle funktsionaalsuse kasutamiseks peaksid kõigepealt looma kontod omniva ja  dpd vastava riigi veebilehel (.ee, .lv või .lt) ja smartpost.ee süsteemides ning sisestama nende kontode kasutajatunnused meie mooduli seadetes (Omniva, DPD ja Smartposti seadete all, 2 esimese phjul tuleks näidata ka konto registreerimise riik – EE, LV või LT)
NB! sisestada tuleb Omniva ärikliendilepingu kasutajanimi ja parool mitte tunnused millega iseteenindusse sisenete.

Omniva.ee

Meie mooduli vahendusel saad registreerida saadetisi teenusega “Pakiautomaadist-pakiautomaati“.
Selleks pead olema sõlminud Omniva ärikliendi lepingu, liitumiseks mine omniva.ee/abi/andmevahetus
Pärast liitumist määratakse sulle kliendihaldur, tema kontaktid saad Omniva e-teenindusest, ettevõtte profiili lehelt.
Teavita oma kliendihaldurit soovist luua ‘liidese konto’.
Omniva kliendihaldur saadab sulle meiliga Veebiteenuste konto kasutajanime ja parooli.
Lisa need MakeCommerce mooduli seadetes vastavate Omniva  tarneviiside seadetesse.
Omniva puhul on tähtis määrata ka tagastusaadress (saatja aadress). NB! Tagastusaadress peab sisaldama kehtivat mobiilinumbrit koos suunakoodiga (nt +372) ja olema ilma tühikuteta.

Kui Omniva integratsioon on seadistatud, hakkab pood automaatselt registreerima omniva.ee süsteemi saadetisi. Saadetis luuakse niipea, kui tellimus saab makstud. Saadetised luuakse kui “Pakiautomaadist Pakiautomaati” koos “SMS teade saabumisel” ja “e-mail saabumisel” teenus (kood: PA+ST+SF)

Omniva Kullerteenuse puhul on Sul kaks valikut – kas viid pakid ise Omniva postkontorisse/sorteerimisjaama (QP) või viid pakid Omniva pakiautomaati (PK). Sisestada tuleb veel Omniva veebiteenuste konto kasutajanimi ja parool ning täita ära tagastusaadress (saatja aadress).

Opencart_courier

Omniva teenuse tüüp on B2C – ehk mingeid täiendavaid toiminguid ei ole nende saadetistega e-teeninduses vaja teha.

Omniva e-teeninduses näeb neid registreeritud saadetisi pärast seda, kui oled füüsilised saadetised Omnivale üle andnud.

Saadetist saab jälgida Omniva avaliku teenuse kaudu omniva.ee veebilehel.

Saadetise jälgimine Omniva lehel

SmartPOST.ee

Liitumiseks mine smartpost.ee liitumisvormile.
Liitumisel saad kasutajanime ja parooli – sisesta need oma poe integreerimiseks Tarneviisi seadetes.
Kui see on tehtud, hakkab pood automaatselt registreerima smartpost.ee süsteemi saadetisi, niipea kui tellimus saab makstud.
Sa näed SmartPOST saadetise numbrit tellimuse juures.
Registreeritud saadetisi näed ka smartpost.ee iseteeninduses.

DPD Interconnect

Esmalt on vaja sõlmida DPDga leping.
Kui oled DPD’ga lepingu sõlminud, siis peaksid paluma juurde DPD Interconnectori konto (kontakteeruge oma müügihalduriga või sales@dpd.ee)
Interconnet kasutajanimi ja parool sisestage mooduli seadetesse.
Seejärel hakkab moodul automaatselt tellimusete tasumisel registreerima saadetisi DPD süsteemi. Tellimuse juurest saab välja trükkida ka saadetise pakikaardi.
Saadetiste üleandmiseks DPD’le kutsuge kuller neile järele.

Mis maksab?

Mooduli allalaadimine on tasuta, samuti on tasuta kõik versiooniuuendused. Mooduli kasutamisel rakendub Maksekeskuse lepingulistele klientidele kuutasu vastavalt hinnakirjale.