Enamik eestimaalastest ostleb aktiivselt nii tava- kui veebipoodides. Covid-piirangud sulgesid poode ja suunasid meid e-ostlema, piirangute lõppedes suundusime taas kaubanduskeskustesse ja väikepoodidesse. Üks ei välista teist ja tihti eksisteerivad nad koos, teineteist täiendades.

Omnichannel-kaubandus, ehk kauba ja teenuste pakkumine nii tavapoes kui e-poes, on muutumas üha olulisemaks. Ja kuna tarbijad on samad, siis peavad mõlemad kanalid rääkima ühte keelt, pakkuma ühte kogemust.

Maksekeskuse kaubandusseminaril heidame esmalt pilgu muutuvale olukorrale majanduses ja meid ümbritsevas keskkonnas laiemalt. Seejärel astuvad publiku ette teenusdisainerid ja arendajad, kes vaatavad veebipoe ja tavapoe liitmise võimalusi ja väljakutseid ning kuidas neid lahendada.

Seminari kolmandas osas jagavad oma kogemusi kaupmehed, nii suured kui väikesed.

Registreeri soetades heategevuspilet Ticketeris. Kogu piletimüügist saadud tulu annetatakse heategevuseks.

Seminari toetab Luminor.

 

Seminari kava

Kogunemine
Avasõnad
Art Lukas
Maksekeskuse tegevjuht
Mustrid ja järjepidevus muutuvas maailmas

Kristjan Port
Teadlane

Kuidas mõista majanduses toimuvat? 
Lenno Uusküla
Luminori peaökonomist

Tarbija ootused (e)kaubandusele
Tõnu Väät
Eesti E-kaubanduse Liidu juht
Virgutuspaus
 
Kaubandus on muutunud, aga inimene mitte
Laura Kullerkupp
Rethinki teenusdisainer ja partner
Veebi- ja tavapoe liitmise võlud ja valud
Anders Abel
Net Groupi digikaubanduse suunajuht
Lõuna
 
Kogemuslugu: Bauhof
Priit Vao
Bauhofi e-kaubanduse juht
Kogemuslugu: Ulakas Kaunitar
Kirki Kubri
Ulakas Kaunitar omanik ja juht
Kogemuslugu: Ballzy
Kaspar Rätsep
Ballzy ostujuht
Paneeldiskussioon: kuhu kaubandus areneb?
Arutelu juhib Art Lukas
Lõpusõnad