Tagasi kõigi postituste juurde

Muljeid seminarilt “Mitu kanalit – üks kogemus”

03.11.2022

1. novembril viisime läbi kaubandusseminari “Mitu kanalit – üks kogemus”, milles kõnelesime hea kliendikogemuse loomisest e-poes ja tavapoes. Oma teadmisi jagasid majanduseksperdid, teenusdisainerid ning suur- ja väikepoodnikud.

Peamiselt arutlesime seminaril kaubanduse lähituleviku üle. Rääkisime majandusest, tehnoloogiast, tarbijakäitumisest ning teenindusest ja käsitlesime põhjalikumalt omnichannel ehk kanaliteülese kaubanduse teemat.

Kuigi paar järgmist aastat ei paista majanduses just kuigi helged, saime seminari esinejatelt inspiratsiooni ja häid mõtteid, mida rakendada oma äri kasvatamiseks ja arendamiseks. Saime teada, kuidas oma kliente päriselt tundma õppida, kuidas luua suurepärast ostuelamust ning läbi selle pikaajalisi kliendisuhteid.

Mõned olulisemad mõtted, mida seminarilt kaasa võtsime.

Järgmine aasta tuleb majanduses veel raske ja tavapäratult kõrge inflatsiooniga, avaldades negatiivset mõju ostujõule. Prognooside kohaselt hakkab majandus kasvama 2024ndal aastal.

E-kaubandusest kui eraldi nähtusest on mõtet rääkida üha vähem –
e-kaubandus on osa kaubandusest.

Kriisi oludes turundus- ja arendusinvesteeringutelt kokkuhoidmine on kui hobuselt pea maha raiumine lootuses, et ta kappab õiges suunas edasi.

Kanaliteülene kaubandus on kõikjal juba praegu – kliendid käivad kaubaga tutvumas tavapoes, kuid sooritavad ostu pigem veebis valides paljude kaupmeeste pakkumiste vahel.

Üha rohkem on näiteid poodidest, kus põhimüük on veebis, kuid sellele annab eelduse külastusteks avatud showroom-tüüpi kauplus.

Ainult läbimõeldud ja kliendikeskne teenindus võimaldab turul kasvada. Õpi tundma oma klienti. Küsi, mis teda õnnelikuks teeb. Analüüsi veebipoe ja makseterminalide andmeid.

Klienditeenindus on edu saavutamisel võtmetähtsusega. Vaid odavale hinnale rajatud strateegia ei ole jätkusuutlik.

Aitäh kõigile esinejatele ning osalenutele kaasamõtlemise eest!

Samuti täname kõiki, kes soetasid heategevuspileti või tegid annetuse seminaril. Meil on saadud raha eest rõõm toetada SA-d Kiusamisvaba Kool.

Allpool mõned fotojäädvustused sündmuselt. Fotod: Martin Dremljuga.

 

 

 

 

Privaatsuspõhimõtete ülevaade
Maksekeskus

See veebileht kasutab küpsiseid, et pakkuda teile parimat võimalikku kasutuskogemust. Küpsised salvestatakse teie brauserisse ning need võimaldavad veebilehel teid järgmistel külastustel ära tunda. Samuti aitavad need meil paremini mõista, millised veebilehe osad on teie jaoks kõige huvitavamad ja kasulikumad.

Vajalikud küpsised

Vajalikud küpsised peavad alati olema lubatud, et saaksime salvestada teie eelistused küpsiste seadete jaoks.

Kolmanda osapoole küpsised

See veebileht kasutab Google Analyticsit anonüümse teabe kogumiseks, näiteks lehe külastajate arvu ja populaarseimate sirvitavate lehtede kohta. Nende küpsiste lubatuna hoidmine aitab meil oma veebilehte täiustada.

Turundusküpsised

Turundusküpsised aitavad meil ja meie partneritel, nagu Google Adsil ja Metal, näidata teile asjakohaseid reklaame ning hinnata meie kampaaniate tulemuslikkust. Nende küpsiste lubamine võimaldab meil esitada teile isikupärasemat ja teie huvidele vastavat turundussisu.