Tagasi kõigi postituste juurde

Kuidas luua head ja ühtset kliendikogemust? – Saad teada meie seminaril!

23.09.2022

E-pood ja tavapood ei tohiks olla lahus, isegi, kui need nii loodud on. Enamik tarbijatest ostleb ju regulaarselt nii e-poes kui tavapoes, mistõttu ühtse kliendikogemuse loomine on oluline. Kuidas head kasutajakogemust luua?

Just sellest räägivad 1. novembril Maksekeskuse seminaril oma ala tipud. Vaatleme ühtse kasutajakogemuse arendamist nii teenusdisaineri, arendaja kui kaupmehe vaatenurgast. Päeva jooksul annavad oma teadmisi ja kogemusi edasi teadlane Kristjan Port, teenusdisaini agentuuri Rethink partner ja teenusdisainer Laura Kullerkupp, Net Group digikaubanduse suunajuht Anders Abel, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät, Bauhofi e-ärijuht Priit Vao, Ballzy ostujuht Kaspar Rätsep, Ulakas Kaunitar tegevjuht Kirki Kubri ja Luminori peaökonomist Lenno Uusküla.

Seminar toimub Tallinnas T1 Cinamon kinos. Sündmuse täpsema kavaga saad tutvuda siin.

Piletid on saadaval heategevuspiletina, kogu piletimüügist saadud tulu annetame. Registreeri ja osta pilet siin