Tagasi kõigi postituste juurde

7 praktilist turundusideed emadepäeva kampaaniaks

30.04.2024

Emadepäev on peagi käes ning meil kõigil on soov üllatada oma ema erilise kingitusega.

Seetõttu on ka emadepäeva kampaania e-kauplejale suurepärane võimalus silma paista ning klientidele meeldejäävaid ostukogemusi luua.

Kui sa pole veel jõudnud kampaania peale mõelda, siis ära muretse – siit leiad mõned tõhusad ja praktilised turundusideed, mis aitavad su e-poel silma paista.

1. Emadepäeva kollektsioon

Loo oma e-poes eraldi tootekategooria või lehekülg, kus on välja toodud parimad kingiideed emadele. Siin saad pakkuda nii üksikuid tooteid kui ka omavahel kokkusobivate toodetega kinkekarpe või -komplekte. Nii nagu iga inimene on unikaalne, on erinevad ka soovid ja maitsed. Hoolitse selle eest, et pakkumine oleks võimalikult mitmekesine ning kataks erinevaid eelistusi.

2. Mängulised rakendused

Üks tõhus viis, kuidas kliente emadepäeva kampaaniasse kaasata, on pakkuda interaktiivseid kogemusi. Näiteks võid luua virtuaalse rakenduse, mis aitab ideaalse kingituse leidmisel emale. Rakenduses saavad külastajad vastata küsimustele oma ema eelistuste, hobide ja isikupära kohta, nende põhjal teeb rakendus personaalseid soovitusi.

3. Eripakkumised ja soodustused

Tee emadepäeva soodustusi ja eripakkumisi, mis meelitavad kliente ja võimaldavad suurendada müüki. Atraktiivseks emadepäeva pakkumiseks on näiteks “Osta üks toode ja saa teine 50% soodsamalt” või üldine 10% allahindlus kõigile emadepäeva kingitustele. Sellised pakkumised innustavad kliente rohkem ostma ning võimaldavad soodsamalt teha erilisi kingitusi.

4. Kaasa tasuta kingitus

Lisaks soodustustele kaalu klientidele tasuta kingituste kaasa andmist, et pakkuda neile lisaväärtust. Näiteks, kui tegeled ilutoodete müügiga, võid tellimusele lisada väikese toote või proovipakendi, jalatsipoes võib kingituseks olla kingade hooldustoode, lillede tellimuse juurde sobib kaart või šokolaad. Sellised väikesed žestid teevad saajale meeldiva üllatuse ja suurendavad kliendilojaalsust.

5. Isikupärased kingitused

Lisa oma e-poodi võimalus tellida unikaalseid ja isikupäraseid tooteid, mis rõhutavad kingisaaja ainulaadsust. Ehetepoes võivad nendeks olla näiteks kaelakee või käevõru, millele graveeritud nimi ja südamlik sõnum, rõivaäris tekstiga riideese või kott. Samuti võid pakkuda võimalust, et klient saab ise valida nii toote välimuse kui sõnumi, et nii luua täiesti personaalne kingitus.

6. Võistlused ja loosid

Hea võimalus, kuidas inimesi kaubamärgiga siduda, on emadepäeva-teemalise võistluse või loosimängu korraldamine. See loob elevust ning võimaldab tooteid ja teenuseid tutvustada laiemale publikule. Lisaks sotsiaalmeediale saab mänge edukalt läbi viia oma veebis. Näiteks peida veebi spetsiaalsed elemendid, mida külastajad peavad leidma, või küsi küsimusi, millele leiab vastused tooteid või veebi sirvides. Auhinnaks sobivad emadepäeva teemalised kingitused.

7. Kvaliteetne sisu

Meelelahutusliku kuid kvaliteetse sisu loomine emadepäeva teemal on hea võimalus oma kampaania mitmekesistamiseks. Nii võid kaaluda emadepäeva traditsiooni tutvustamist või inspireerivate lugude jagamist emadest. Näiteks võid kirjutada artikleid sellest, milline on olnud emade roll erinevates kultuurides või jagada lugusid tuntud emadest, kes säravad nii avalikus kui oma pere elus.

Millist väärtust saaksid klientidele veel pakkuda?

Tähtpäeva kingituste puhul tasub kindlasti panustada toote esitlusele ja emotsionaalsele efektile. Üks võimalus selleks on pakkida toode kaunisse kinkekarpi või -paberisse, mis lisab kingitusele väärtust ning millega on see kohe võimalik saajale üle anda.

Tihti on ostjal kingituse kättesaamisega kiire, seetõttu on väga oluline, et kampaaniatooted oleksid laos olemas ning saaksid need koheselt välja saata. Kaalu kampaania ajal tasuta tarne pakkumist, mis on klientidele alati meelepärane boonus.

Tutvu siin meie teiste soovitustega, kuidas edukalt müügikampaaniateks valmistuda.

Loodame, et need mõtted innustavad sind oma kampaaniat planeerima!