Postitatud 21.04.2021

Meil on hea meel kutsuda kõiki huvilisi jälgima Maksekeskuse järjekorras juba üheteistkümnendat webinari. 12ndal mail kell 10:00 toimuva webinari fookuses on e-poe klienditeenindus. Registreeru kasutades allolevat registreerimisvormi.

Klienditeenindus on eduka e-poe üks peamisi nurgakivisid. Tihedas konkurentsis aitab see silma paista, kasvatada lojaalsust ning innustada kliente oma meeldivaid kogemusi sõprade-tuttavatega jagama. Kehv klienditeenindus tähendab aga rahulolematuid kliente ja müümata jäänud tooteid. Ning sõna halvast kogemusest liigub veel kiiremini kui positiivsed kogemused.

12ndal mail kell 10:00 toimuva tasuta webinari käigus saavad muuhulgas vastuse järgmised küsimused:

  • Miks on klienditeenindus oluline?
  • Milliseid tööriistu peaks kasutama (näiteks e-mail, telefon, chat, juturobotid)?
  • Kuidas korraldada töö, kes peaks klientide küsimustele ja muredele vastama?
  • Kuidas pakkuda head klienditeenindust rahvusvaheliselt müüvas e-poes?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada?

Praktilise webinari viib läbi TesteShop.eu e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv, kel kogemusi ka Turundajate Liidu ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhtimisest.

Webinar kestab orienteeruvalt poolteist tundi.

Webinari registreerimisvormil on ka võimalus esitada küsimusi, millele sooviksid webinari käigus vastust. Kirjuta oma küsimustest-ootustest julgelt, sest see aitab meil webianri ette valmistada.