Edukas pühadehooaeg algab heast ettevalmistusest – alusta juba täna!
Lähenev pühadehooaeg, alates E-smaspäevast kuni jaanuari allahindlusteni on e-kaubanduse ettevõtetele aasta oodatuim aeg. Just siis avaneb hea võimalus suurendada müüki, kuid kasvatada samas ka klientide arvu ja tõsta brändi nähtavust. Selle aja maksimaalseks ärakasutamiseks on võtmetähtsusega ettevalmistus – ja see peab algama kohe.
Hästi läbimõeldud strateegia, olgu selleks atraktiivsed kampaaniad, eeskujulik klienditeenindus või sujuv tellimuste täitmine, aitab pühadehooajast maksimumi võtta ja konkurentide ees edumaa saavutada. Kõigepealt on aga oluline oma e-pood ette valmistada.
Pühadehooaeg ei ole ainult must reede ja jõulud
Kuigi must reede ja jõulud on kindlasti müügi tipphetked, on kogu periood novembrist jaanuarini enamikule e-kaubanduse ettevõtetele tohutu tulu teenimise võimalus. Teisedki kampaaniad, nagu E-smaspäev, küberesmaspäev ja jaanuari allahindlused pakuvad erinevaid võimalusi ettevõtte käibe kasvatamiseks.
Paljud e-kaubanduse hiiud teenivad olulise osa oma aastatulust just aasta viimastel kuudel, kui tarbijanõudlus oluliselt suureneb.
Miks on oluline alustada ettevalmistusi juba praegu?
Kaubad ja laoseis: Halvim, mis võib juhtuda, on see, kui kõrghooaja keskel kaubad laost otsa saavad. See tähendab, et varusid ei olnud piisavalt, et suurenenud nõudlusega toime tulla. Alusta laovarude planeerimist ja suurendamist varakult, et seda olukorda vältida.
Turunduseelarve: Pühadehooajal on tarbijad varmamad ostu sooritama ning seetõttu on kliendi leidmise kulu sageli madalam. See on ideaalne aeg oma turundustegevuste aktiveerimiseks. Reklaamide tõhususe tagamiseks on oluline need aegsasti läbi mõelda ja kulutused strateegiliselt jaotada. Planeerimine ja eelarve koostamine aitab vältida ülemaksmist viimasel hetkel ning võimaldab veebiliiklust maksimaalselt ära kasutada.
Kampaaniate ajastamine: Ajastus on äärmiselt oluline. Sel aastal toimub must reede veidi hiljem kui mullu ja musta reede ning jõulude vaheline periood üsna lühikeseks. See tähendab, et tõenäoliselt ostab veelgi enam tarbijaid jõulukingitused just musta reede müügi ajal – on ülioluline, et oleksid tarbijale sel hetkel nähtav.
Kuidas saavutada edu?
1. Planeeri oma kampaaniad kogu hooajaks Ära keskendu vaid ühele sündmusele, nagu must reede, vaid vaatle kogu pühadehooaega kui mitmest etapist koosnevat võimaluste perioodi. E-smaspäev, must reede, küberesmaspäev, jõulud ja jaanuarimüük – igal etapil on oma eripära ja potentsiaalne väärtus klientidega suhtlemisel.
2. Kasuta tõhusaid kanaleid: e-post ja SMS Võtmerolli mängib kliendisuhtlus. Kuigi e-maili turundus jääb kindlaks ja tõhusaks vahendiks, võib SMS-sõnumite saatmine olla veelgi mõjusam – üle 90% saadetud sõnumitest avatakse. Jätka oma andmebaasi kasvatamist, et saaksid tippaegadel nende kanalite potentsiaali maksimaalselt ära kasutada.
3. Eelarve planeerimine ja sujuv tõus Ära suurenda reklaamikulusid enne pühadeaega üheks või kaheks päevaks, vaid lükka hoog sisse järk-järgult. Hoia kulud stabiilsena, vältides suuri kõikumisi, mis võivad reklaamiplatvormide algoritme segada. Samm-sammuline lähenemine tagab, et saad veebiliiklusest kasu ressursse raiskamata.
4. Tee selgeid ja ajakohaseid pakkumisi Kõige paremini reageerivad kliendid lihtsalt mõistetavatele ja ajakohastele pakkumistele. Näiteks lihtne “kuni 50% soodustus” töötab imeliselt. Väldi eksitavaid kampaaniaid ja keskendu väärtuse loomisele, et võita klientide usaldus.
Valmistu juba praegu ja ära lase mööda aasta suurimat müügivõimalust
Pühadehooaeg on parim võimalus tulu teenimiseks, uute klientide leidmiseks ja oma äri kasvatamiseks – kuid vaid siis, kui oled ette valmistunud. Alates laovarude optimeerimisest kuni reklaamimahu suurendamise ja kampaaniate planeerimiseni, nüüd on aeg tegutseda.
Kui vajad selleks lisakapitali, tuleb appi käibepõhine rahastus. Käibepõhine ärilaen, mida pakume koostöös Softloans´iga, võimaldab paindlikku ja kasvusõbralikku rahastust, mis kohandub sinu ettevõtte käibemahuga. Softloans´ilt saad vajaliku rahastuse, et investeerida varudesse ja turundusse just õigel ajal ning pühadehooaja võimalusi maksimaalselt ära kasutada.
Ära jää ootama, vaid alusta ettevalmistusi juba täna!