Kuidas Meta platvorm päriselt enda kasuks tööle panna
On päris kindel, et sotsiaalmeediast ei saa täna üle ega ümber ükski e-kaupmeees. Seda silmas pidades korraldasime juuni alguses webinari Meta reklaamiplatvormi kasutamisest. Külas oli httpooli vanemkliendihaldur Martins Millers, kes andis praktilist nõu, kuidas Facebooki võimalusi oma e-äri edendamiseks kõige paremini ära kasutada.
Toimunud webinari saad endale sobival ajal vaadata siit.
Peamine õppetund – Power of 5
Martins Millers andis Meta konto optimeerimiseks mitmeid soovitusi julgustades kasutama reklaamide automatiseerimise tööriistu ja võimalusi, mida Facebook ise nimetab kui Power of 5.
- Lülita sisse Auto Advanced Matching funktsioon – selle abil saab Facebook Sinu veebi külastajate andmed viia kokku inimestega Meta platvormil ning see omakorda võimaldab Sul tulevikus oma reklaame tõhusamalt optimeerida.
- Lihtsusta Meta konto struktuuri. Leia oma kampaaniates domineeriv ühisosa ning liida kampaaniad või reklaamirühmad kokku. Kampaania peaks sisaldama kõiki alamkampaaniaid, sihtrühmi ja reklaamiformaate. Nii on Sinul ja Su meeskonnal parem ülevaade reklaami toimivuse osas.
- Kasuta julgelt Campaign Budget Optimization funktsiooni – selle sisselülitamine tagab, et eelarve suunatakse automaatselt paremini toimivatele reklaamirühmadele, mis omakorda toob Sulle rohkem konversioone.
- Alusta Automatic Placements kasutamist, sest nii töötab Meta Sinu eest, püüdes optimeerida reklaamide paigutust ning Sinu eelarvet võimalikult targalt kasutada.
- Reklaamide loomisel on ülimalt võimsaks tööriistaks tootekataloogid. Seda seepärast, et kaupu müüv e-pood saab sinna lisada oma tooted. Seejärel võta kasutusele Dynamics ads, mis analüüsib sinu veebi ja inimeste huve platvormil ning võimaldab inimese kokku viia õige tootega.
Power of 5 kohta saab täpsemalt lugeda siit.
Loovlahendused olgu selged
Rääkisime ka reklaami loovlahenduste parimatest praktikatest. Veebireklaamide puhul kehtib põhimõte – näita pakkumist kohe, sest inimeste tähelepanu internetis, eelkõige mobiilses seadmes, on vaja võita murdosa sekundiga. Lisa kohe ettevõtte nimi või logo, et oleks selge, millise e-poega on tegemist. Kui kahtled, kasuta kindlasti A/B testimist, et teha kindlaks, millised reklaamidisainid toovad Sulle parimaid tulemusi. Seejuures ei pea edukaks A/B testimiseks näitama reklaame tuhandeid kordi tuhandetele inimestele – ka mõnekümneeuroste kampaaniate puhul saab luua kaks suuremal või vähemal määral erinevat reklaamilahendust ja testida, kumb paremini töötab – osadele inimestele näidatakse üht, osadele teist. Pärast testperioodi jätkub kampaania edukama lahendusega, jättes vähemeduka kõrvale.
Piiriülene lookalike sihtgrupp
Üks olulisemaid mõtteid, mille veebiseminarist kaasa võtsime, puudutab regiooniülest või Baltikumi-ülest müüki. Näiteks juhul, kui e-pood tegutseb vaid Eestis, on sel kindlasti tugev potentsiaal tegevust alustada ja kasvada teisteski Balti riikides, sest turud on väga sarnased.
Reklaamitegevused teeb varasemast lihtsamaks piiriülesed lookalike sihtgrupid. Kui oled varem Eestis, koduturul, defineerinud oma sihtrühma, siis selle baasil saab luua samadele parameetritele ja eeldatavale tarbijakäitumisele vastava sihtrühma näiteks Lätis või Leedus. See teeb äri alustamise lähiriikides väga lihtsaks. Laienemine on seda lihtsam, et pangad ja tarnepartneridki on neis riikides üldiselt samad. Maksekeskuse teenus võimaldab võtta vastu makseid kõigist tuntumatest Balti pankadest ning registreerida saadetised Omniva ja DPD pakiautomaatidesse üle Baltikumi.
Järgmine suur samm – Conversion API
Juba mõnda aega on räägitud, et Facebook Pixel on õige pea minevik. Millal see väga kasutatud funktsioon välja lülitatakse, ei ole täpselt teada. Tõenäoliselt juhtub see selle aasta sees, mistõttu tuleks selleks valmis olla. Piksli asemele on juba tulnud Conversion API, mille kohta saab täpsemalt lugeda siit. Varsti avaldame ka artikli, kus selle kasutuselevõttu tutvustame.