Maksekeskuse makseterminalid toovad e-poe ja tavapoe maksed ühe katuse alla
Maksekeskus on kümme aastat olnud Eesti ja Baltimaade juhtiv makselahenduste pakkuja e-poodidele. Nüüd astume uue suure sammu edasi asudes e-poodide lahenduste kõrval pakkuma makseterminale tavapoodidele. See on hea uudis eelkõige neile kaupmeestele, kes peavad nii e-poodi kui tavapoodi – kõik tehingud ühe katuse all tähendab lihtsamat asjaajamist ja sujuvamaid tööprotsesse. Teisalt saab Maksekeskuse teenuseid asuda kasutama ka e-poodi omamata.
“Nii meie tänaste kui tulevaste klientide hulgas on palju ettevõtteid, kes peavad e-poe kõrval ka tavapoodi või paari. Pakkudes lisaks kaasaegsetele e-poe makseviisidele ka makseterminale, loome kaupmehe jaoks terviklahenduse maksete vastuvõtmiseks ja haldamiseks,” ütles ettevõtte tegevjuht Art Lukas.
Kuna kõik maksed käivad läbi Maksekeskuse lahenduse, siis on kaupmehel alati hea ülevaade laekunud maksetest saades hõlpsalt eristada e-poe tehingud tavapoe omadest. Igapäevased väljamaksed sisaldavad nii veebipoe kui tavapoe tehinguid.
Kui varem oli makseterminali kasutamiseks vaja avada uus pangakonto, siis kliendid, kes valivad Maksekeskuse makseterminali, saavad kasutada ükskõik millise panga kontot. Raamatupidaja igapäeva töö läheb lihtsamaks, sest ühe teenusepakkuja kaudu on nii e-poe kui tavapoe maksete arvestamine samadel alustel ning kõik andmed nähtavad meie iseteeninduskeskkonnas.
“Arvestatav osa eesrindlikest e-äridest on juba täna mitme müügikanaliga ehk nö omnichannel ärid. Seda trendi järgivad ka väiksemad ettevõtted, kes soovivad kliendilojaalsust luua teenindades nii e-kanalites kui ka traditsiooniliste poodide kaudu. Omnichannel arendusi on lihtsam ja kindlam teha, kui kaupmehel on üks tugev partner, kellele mõlemas toetuda saab,” lisab ta.
Maksekeskuse tänased kliendid saavad makseterminali küsida võttes ühendust meie klienditeenindusega. Uued kliendid saavad terminalide soovi märkida liitumisavaldust esitades juba õige pea.
Tule omnichannel äri arendamise seminarile 1. novembril
Omnichannel kasutajakogemuse loomine on fookuses ka Maksekeskuse korraldataval seminaril “Mitu kanalit – üks kogemus”. 1 novembril Tallinna T1 kaubanduskeskuse Cinamon kinos toimuv seminar vaatab omnichannel kasutajakogemuse loomisele erinevate nurkade alt.
Päeva esimeses pooles heidame pilgu tänasele keskkonnale, majanduse ja kaubanduse hetkeolukorrale. Sõna saavad teadlane Kristjan Port, Luminori peaökonomist Lenno Uusküla ja Eesti E-kaubandusliidu juht Tõnu Väät.
Teises teemaplokis vaatame kasutajakogemuse loomise väljakutseid ja võimalusi. Ettekannetega esinevad teenusdisainiagentuuri Rethink partner ja teenusdisainer Laura Kullerkupp ja Net Groupi digikaubanduse suunajuht Anders Abel.
Peale kosutavat lõunat jagavad e-poe ja tavapoe ühtse kasutajakogemuse loomise kogemusi Bauhofi e-kaubanduse juht Priit Vao, Ulakas Kaunitar asutaja ja juht Kirki Kubri ja Ballzy ostujuht Kaspar Rätsep.
Seminari piletimüügist saadud tulu annetame SA-le Kiusamisvaba Kool.