Maksekeskuse Tarne+ mooduli paigaldamine Shopifys
Registreeri Omniva ja DPD pakiautomaadisaadetised ilma tarnefirmadega lepinguid sõlmimata.
Kuidas lisada Shopify poodi pakiautomaaditarne, kui lepinguid tarnefirmadega ei ole veel sõlmitud?
Omniva ja DPD pakiautomaatidesse on võimalik kaupa saata Maksekeskuse kaudu, ilma, et oleks vaja nende tarnefirmadega eraldi lepingut sõlmida. Tarne+ teenust kasutades maksad paki saatmise eest kindla summa, olenemata paki suurusest. Loe lähemalt: Saada ostud pakiautomaatidesse senisest soodsamalt!
Maksekeskuse tarnemoodul on eraldi paigaldamist vajav rakendus nimega MakeCommerce Shipping Solution.
- Tarnemooduli rakenduse paigaldamiseks klõpsa allolevat nuppu Ava.
MakeCommerce tarnemoodul
- Avaneb Shopify leht, kus pead vajutama nuppu Install:
- Järgmisena vajuta uuesti nuppu Install:
- Pärast mooduli paigaldamist peaks see avanema automaatselt:
Kui see ikkagi ei avane, ava Shopify otsimootor ja otsi MakeCommerce Shipping Solution:
- Avades mooduli näed esimest jaotist: App Settings. Siin tuleb sisestada test või live keskkonna API võtmed. Nii nagu maksemooduli puhul, leiad API võtmed Maksekeskuse iseteeninduses jaotises Seaded> API. Kopeeri API võtmed ja sisesta need moodulisse. Seejärel tuleb muudatused salvestada.
- Edasiste toimingute jaoks vali App Settings menüüst General settings:
- Märgi, kas soovid pakkuda kohaletoimetamist ka kulleriga või poodi järeletulemist. Kui kasutate poes ühte keelt, saate siin lisada ka sobivad tõlked. Kui kasutate e-poes mitut keelt, saate tõlked lisada App Settings- Translations ja märkida Multi-language functionality enabled.
- Märgi, et kliendil palutakse enne kassasse minekut nõustuda kasutustingimustega. Kõik kolm lahtrit peaksid olema täidetud, et tingimuste kinnituskast ilmuks ostukorvi.
- Oluline! Salvesta muudatused:
- Viimane samm mooduli aktiveerimiseks on selle aktiveerimine töödeldava elemendi tasemel. Selleks suundu jaotisse Sales channels > Online Store > Themes > Customize
- Ava külgmisel menüüribal kolmas valik:
- Luba MK Hide Modal Buy Now & MakeCommerce Shipping. Seejärel Salvesta.
MakeCommerce Shipping – aktiveerib alammenüü ostukorvilehel. MK Hide Modal Buy Now – peidab Buy now/Checkout nupud Add to cart vaates ja lisab 1 sekundilise viivituse Checkout nupule ostukorvilehel. See on vajalik selleks, et ostu vormistamise nuppu ei kuvataks enne, kui kasutaja on näinud pakiautomaatide valikut. Vajuta nüüd Save. - Plugin on nüüd aktiveeritud, kuid seni ei ole pluginal midagi väljastada, sest ükski tarneviis ei ole aktiveeritud. Seda tehakse järgmistes sammudes.
Tarnepakkujate aktiveerimine
Seda, kas teenus on poe jaoks võimaldatud, saab kontrollida Maksekeskuse iseteeninduses avades menüü Seaded > Teenused. Kui Tarne+ staatus on mitteaktiivne, siis tuleks tutvuda tingimustega ning seejärel vajutada “Aktiveeri teenus”.
Järgmiseks mine tagasi Shopify admin paneelile Maksekeskuse tarnelahenduse rakendusse.
- Ava jaotis Carrier integration settings ja vali soovitud teenusepakkuja (Omniva või DPD).
Tarnepakkujate seadistamine
Täida valitud tarneettevõtte konfiguratsioon vastavalt allolevale näidisele. Oluline on valida Shipping+ service enabled in Merchant Portal – Yes. Seejärel sisesta tagastuse aadress (teie aadress, mis ilmub aadressikaardile ja mida kasutatakse, kui klient soovib kauba tagastada) ja salvesta muudatused:
OMNIVA
DPD
Tarneviiside aktiveerimine
- Mine jaotisse Shipping Methods:
- Selles näites aktiveerime Eestis Omniva ja Lätis DPD pakiautomaaditarne. Edasine protsess on kõigi puhul sama. Klõpsa valitud meetodi puhul nupule Edit:
- Järgmised sammud:
- Aktiveeri meetod,
- sisesta hind,
- vali, kas tasuta kohaletoimetamine on võimalik
- vali summa, millest alates tasuta kohaletoimetamist pakud
- sisesta nimetused, mida kliendile selle meetodi puhul näidatakse. Võid need ka muutmata jätta.
- Salvesta.
Vajadusel korda seda teiste tarneviisidega. - Nüüd on aktiveeritud kaks tarneviisi:
- Järgmisena suundu Shopify seadistustesse:
- Ava külgmenüüs jaotis Shipping and delivery ja klõpsa nupul General shipping rates:
- Vajadusel lisa tsoonile “Eesti” teisi riike, klõpsates nuppu Edit Zone:
Kui tarnepiirkonda ei ole üldse olemas, siis loo see sinise nupu Create zone abil. - Vajadusel leia otsimootorist lisatavad riigid, vali need ja klõpsa nuppu Done:
- MakeCommerce’i moodulis toimus seadistamine juba eelnevalt ning nüüd peaks toimuma seadistus Shopify seadetes vastavalt varasemalt moodulis seadistatud infole.
- Pead Shopify seadetes samuti tegema seadistuse (Add rate) igale aktiveeritud tarneviisile MakeCommerce’i moodulis + eraldi seadistuse, kui soovid pakkuda ka tasuta tarnet. Tasuta tarne puhul on lisaks vaja märkida summa (condition), millest alates aktiveerub tasuta tarne. Et kõik õigesti toimiks, peab tarnemeetodite nimi igal pool olema sama (sh. Free tasuta tarne puhul).
Ja lisamine tasuta tarneviisile:
- Sama põhimõtet tuleks korrata Läti tarnete puhul. Lõpuks peaks olema 4 tarnetariifi:
Oluline! Eemalda mittevajalikud tarnetasud. Sellisel juhul kasutab süsteem vaikimisi Standardit.
Tarne peaks nüüd ilmuma poe ostukorvis ja vastavalt sellele kliendi kassavalik:
Oluline! Tarne toimimiseks kasuta Cart Page konfiguratsiooni (ostukorv avaneb eraldi lehel), mitte Cart Drawer, mille puhul ostukorv avaneb sahtlina küljelt.
Oleme loonud universaalse lahenduse, mida on edukalt testitud kõige sagedamini kasutatavate Shopify lehe kujundustega. Kui aga kasutad vähem levinud kujundust ning sel näib olevat probleeme, võta ühendust meie klienditoega ja aitame leida lahenduse.
Kui soovid oma e-poodi lisada ka kullertarne, palun tutvu juhendiga siin.
Saadetiste automaatne registreerimine ja pakikaartide loomine
Kui oled Omniva/DPD integratsiooni teinud õigesti, on pakiautomaadist-pakiautomaati tellimuste registreerimine aktiveeritud ja edaspidi registreeritakse kõik pakid automaatselt valitud tarnefirmale. Registreeritud tellimusi saad vaadata ja luua kliendile saatmiseks kasutatava pakikaardi, kui klõpsad meie rakenduses nupule Create labels. Kui sinu saadetis ei ole sellesse sektsiooni sattunud, tasub kontrollida jaotist Register shipments, võimalik, et on juhtunud viga ja pead saadetise uuesti registreerima.
Esialgu on kõikide registreeritud saadetiste puhul pakikaardi Label URL olekuks NOT GENERATED. Vasakul pool vali saadetised, mille jaoks pakikaarti soovid ja vajutad nupule Generate PDF labels. Luuakse link Label URL ja avatakse pdf-formaadis pakikaart. Saad luua pakikaardi igale tellimusele eraldi või valida mitu tellimust ning mitu pakikaarti luuakse ühel lehel. Kui kasutad mitut tarneettevõtet, saad samal lehel luua Omniva ja DPD pakikaardid. Seejärel prindi kaart välja, lisa pakile ja saada.
Täiendavad seaded
Telefoninumber
Kui kasutad pakiautomaate, peab telefoninumber e-poe kassas olema kohustuslik väli. Tarneinfo saadetakse SMS-i teel.
- Mine oma Shopify admin lehele
- Vali Settings ja seejärel vasakult Checkout
- Customer contact method vali Email
- Shipping address phone number märgi Required
Konkreetse toote testrežiimi aktiveerimine
Kui soovid rakendust testida, võid selle funktsionaalsuse esialgu lisada ühele tootele (nt kui teil on juba toimiv e-pood, millel on külastajad ja sissetulev liiklus).
- Klõpsa rakenduse ülemises menüüs valikul App Settings- General settings ja märgi Test Mode enabled. Sisesta allolevale väljale Test product id või toote ID, millega soovid funktsiooni testida.
- Võid lisada funktsiooni “Nõustun kasutustingimustega“ ka (enne tellimuse esitamist) General settings kaudu. Sellisel juhul tuleb märkida ‘Show TOS url in cart‘ ja Terms of service text, Terms of service link ja Terms of service alert message if not clicked, vastavalt sellele, millist teksti oleks seal vaja kuvada.
Mitme riigi pakiautomaatide asukoha seadistamine Shopifys
Kui soovid pakkuda tarnet mitmesse riiki, lisa riike jaotises Shopify Settings-> Shipping and delivery.
- Kui tarnid ainult oma põhiriiki, pole muudatusi vaja teha!
- Mine Shopify admin lehele.
- Vali vasakult Settings -> Markets
- Seal näed esmast turgu Primary Market – see on riik, mille jaoks praegu tellimusi vastu võtad.
- Kui soovid pakiautomaaditarnet ka teistesse riikidesse, loo uus turg (Market) ja lisa täiendavaid riike, nagu on näidatud allolevas videos.
Tellimuse kinnituse e-kiri
Tellimuse kinnituse sõnumi kohandamine. Valitud tarneviis ja asukoht ei ilmu kinnituskirjas kliendile, vaid alles siis, kui klient on avanud View your order. Tellimuse kinnituse e-kirjas kuvatakse ainult kliendi sisestatud tarneaadress, seega soovitame klientide segaduse vältimiseks muuta tellimuse kinnituse sõnumit. Selleks peate minema valikusse Settings – Notifications ja valima Order confirmation.
Muuda koodi osa tarneaadressi all, asendades Shipping address {{ shipping_address | format_address }} tekstiga, mis näitab, et valitud tarneviisi saab vaadata, kui klõpsad nupul View your order.
Edukat müüki!