Kuidas lisada Shopify poodi pakiautomaadi- ja kullertarne, kui lepingud tarnefirmadega on juba sõlmitud?

Maksekeskuse tarnemoodul on eraldi paigaldamist vajav rakendus nimega MakeCommerce Shipping App.

  1. Tarnemooduli rakenduse paigaldamiseks klõpsa allolevat nuppu Ava.

    Plus Icon

    MakeCommerce tarnemoodul

    Ava

  2. Avaneb Shopify leht, kus pead vajutama nuppu Install:

  3. Järgmisena vajuta uuesti nuppu Install:
  4. Pärast mooduli paigaldamist peaks see avanema automaatselt:
    Kui see ikkagi ei avane, ava Shopify otsimootor ja otsi MakeCommerce Shipping Solution:
  5. Avades mooduli näed esimest jaotist: General Settings. Siin tuleb sisestada test või live keskkonna API võtmed. Nii nagu maksemooduli puhul, leiad API võtmed Maksekeskuse iseteeninduses jaotises Seaded> API. Kopeeri API võtmed ja sisesta need moodulisse. Seejärel tuleb muudatused salvestada.
  6. Edasiste toimingute jaoks vali menüüst Snippet Settings:
  7. Täida märkeruut Snippet enabled. Pärast seda märgi, kas antud kauba puhul on vaja kasutada kohaletoimetamist kulleriga või poodi järeletulemist. Sel juhul on vajalik ka kullermeetodi aktiveerimine. Kui sul on mitmekeelne pood, saad siin sisestada tõlked. Kui kasutad vaid ühte keelt, jäta see samm vahele.
  8. Märgi, et kliendil palutakse enne kassasse minekut nõustuda kasutustingimustega:
  9. Oluline! Salvesta muudatused:
  10. Viimane samm mooduli aktiveerimiseks on selle aktiveerimine töödeldava elemendi tasemel. Selleks suundu jaotisse Sales channels > Online Store > Themes > Customize
  11. Ava külgmisel menüüribal kolmas valik:
  12. Luba MK Hide Modal Buy Now & MakeCommerce Shipping. Seejärel vajuta Salvesta.

    MakeCommerce Shipping
    – aktiveerib alammenüü ostukorvilehel. MK Hide Modal Buy Now – peidab Buy now/Checkout nupud Add to cart vaates ja lisab 1 sekundilise viivituse Checkout nupule ostukorvilehel. See on vajalik selleks, et ostu vormistamise nuppu ei kuvataks enne, kui kasutaja on näinud pakiautomaatide valikut. Vajuta nüüd Save.
  13. Plugin on nüüd aktiveeritud, kuid seni ei ole pluginil midagi väljastada, sest ükski tarneviis ei ole aktiveeritud. Seda tehakse järgmistes sammudes.

Tarnefirmade aktiveerimine

  1. Ava jaotis Courier Integration settings ja vali soovitud teenusepakkuja (Omniva, Itella SmartPost või DPD):

Omniva seadistamine

Oluline! Kui Sa ei tea oma Omniva API võtmeid, võta ühendust oma Omniva esindajaga või ariklient@omniva.ee, +372 664 3444.

DPD seadistamine

Oluline! Kui Sa ei tea oma DPD API andmeid, võta ühendust oma DPD esindajaga või aadressil sales@dpd.ee.

Tarneviiside aktiveerimine

  1. Mine jaotisse Shipping Methods:
  2. Selles näites aktiveerime Eestis Omniva pakiautomaaditarne ja Lätis DPD kullertarne. Edasine protsess on kõigi puhul sama. Klõpsa valitud meetodi puhul nupule Edit:
  3. Järgmised sammud:
    1. Aktiveeri meetod,
    2. sisesta hind,
    3. vali, kas tasuta kohaletoimetamine on võimalik
    4. vali summa, millest alates tasuta kohaletoimetamist pakud
    5. sisesta nimetused, mida kliendile selle meetodi puhul näidatakse. Võid need ka muutmata jätta.
    6. Salvesta.Vajadusel korda seda teiste tarneviisidega.
    7. Nüüd on aktiveeritud kaks tarneviisi:
  4. Järgmisena suundu Shopify seadistustesse:
  5. Ava külgmenüüs jaotis Shipping and delivery ja klõpsa nupul General shipping rates:
  6. Vajadusel lisa tsoonile “Eesti” teisi riike, klõpsates nuppu Edit Zone

    Kui tarnepiirkonda ei ole üldse olemas, siis loo see sinise nupu Create zone abil.
  7. Vajadusel leia otsimootorist lisatavad riigid, vali need ja klõpsa nuppu Done:
  8. Nüüd kui Eesti ja Läti on tarneriikidena lisatud, saab MakeCommerce’i moodulis seadistada tarne hinnad:
  9. Seda tuleb teha 4 korda. Pead lisama hinna (Rate) igale aktiveeritud tarneviisile MakeCommerce’i moodulis, pluss täiendava hinna, kui tasuta tarne summa on märgitud. Sisend on järgmine:

    Ja lisamine tasuta tarneviisile:
  10. Sama põhimõtet tuleks korrata Läti tarnete puhul. Lõpuks peaks olema 4 tarnetariifi:

    Oluline!
    Eemalda mittevajalikud tarnetasud. Sellisel juhul kasutab süsteem vaikimisi Standardit.

Tarne peaks nüüd ilmuma poe ostukorvis ja vastavalt sellele kliendi kassavalik:

Oluline!
Tarne toimimiseks kasuta Cart Page konfiguratsiooni (ostukorv avaneb eraldi lehel), mitte ostukorvi sahtlit Cart Drawer, mille puhul ostukorv avaneb hüpikaknana.

Oleme loonud universaalse lahenduse, mida on edukalt testitud kõige sagedamini kasutatavate Shopify lehe kujundustega. Kui aga kasutad vähem levinud teemat ja sel näib olevat probleeme, võta ühendust meie klienditoega ning aitame leida lahenduse.

Saadetiste automaatne registreerimine ja pakikaartide loomine

Kui oled Omniva/DPD integratsiooni teinud õigesti, on pakiautomaadist-pakiautomaati tellimuste registreerimine aktiveeritud ja edaspidi registreeritakse kõik pakid automaatselt valitud tarnefirmale. Registreeritud tellimusi saad vaadata ja luua kliendile saatmiseks kasutatava pakikaardi, kui klõpsad meie rakenduses nupule Create labels. Kui sinu saadetis ei ole sellesse sektsiooni sattunud, tasub kontrollida jaotist Register shipments, võimalik, et on juhtunud viga ja pead saadetise automaatselt registreerima.

Esialgu on kõikide registreeritud saadetiste puhul pakikaardi Label URL olekuks NOT GENERATED. Vasakul pool vali saadetised, mille jaoks pakikaarti soovid ja vajutad nupule Generate PDF labels. Luuakse link Label URL ja avatakse pdf-formaadis pakikaart. Saad luua pakikaardi igale tellimusele eraldi või valida mitu tellimust ning mitu pakikaarti luuakse ühel lehel. Kui kasutad mitut tarneettevõtet, saad samal lehel luua Omniva ja DPD pakikaardid. Seejärel prindi kaart välja, lisa pakile ja saada.

Täiendavad seaded

Telefoninumber

Kui kasutad pakiautomaate, peab telefoninumber e-poe kassas olema kohustuslik väli. Tarneinfo saadetakse SMS-i teel.

  1. Mine oma Shopify admin lehele
  2. Vali Settings ja seejärel vasakult Checkout
  3. Customer contact method vali Email
  4. Shipping address phone number märgi Required

Toote testrežiimi aktiveerimine

Kui soovid rakendust testida, võid selle funktsionaalsuse esialgu lisada ühele tootele (nt kui teil on juba toimiv e-pood, millel on külastajad ja sissetulev liiklus).

  1. Klõpsa rakenduse ülemises menüüs valikul Snippet settings ja märgi valikud Test Mode enabled ja Snippet enabled. Sisesta allolevale väljale Test product id või toote ID, millega soovid funktsiooni testida. Veendu, et valik Snippet enabled oleks lubatud.
  2. Võid lisada funktsiooni “Nõustun kasutustingimustega“ ka (enne tellimuse esitamist) Snippet settings kaudu. Sellisel juhul tuleb märkida ‘Show TOS url in cart‘ ja määrata väljadel Terms of service text, Terms of service alert message if not clicked’, vastavalt sellele, millist teksti oleks seal vaja kuvada.

Täiendavate tarneviiside seadistamine

Kui soovid kasutada täiendavaid tarneviise, mis ei ole meie süsteemi integreeritud. Sellistel juhtudel saab pood kasutada kahte spetsiaalset nuppu (asuvad Snippet seadetes). Peate aktiveerima kullerteenuse võimaluse ja muutma selle nime. Kui soovite kasutada mitut tarneviisi, mida me ei toeta, saate muuta Option Custom name“ näiteks „DHL|Venipak“. See võimaldab iga teenuse jaoks luua eraldi tarnetariifid, andes oma klientidele rohkem kohandatud tarnevõimalusi.

Konfigureeritav tekst muude tarnemeetodite jaoks

Tekst „DPD, DHL etc“ on konfigureeritav Snippet settings all.

Tähelepanu! Mitmes keeles on vaikimisi väärtuseks Other.

Selle välja saab tõlkida jaotises Translations ja seejärel Other shipping methods.

Mitme riigi pakiautomaatide asukoha seadistamine Shopifys

Kui soovid pakkuda tarnet mitmesse riiki, lisa riike jaotises Shopify Settings-> Shipping and delivery.

  1. Kui tarnid ainult oma põhiriiki, pole muudatusi vaja teha!
  2. Mine Shopify admin lehele.
  3. Vali vasakult Settings -> Markets
  4. Seal näed esmast turgu Primary Market – see on riik, mille jaoks praegu tellimusi vastu võtad.
  5. Kui soovid pakiautomaaditarnet ka teistesse riikidesse, loo uus turg (Market) ja lisa täiendavaid riike, nagu on näidatud allolevas videos.

 

Kuidas aktiveerida Omniva ja DPD kullertarne?

Kullertarne on saadaval Eesti, Läti ja Leedu piires. Kullermeetodid leiad kõigi tarneviiside loendist, tähisega Courier.

  1. Suundu mooduli jaotisse Shipping Methods.
  2. Vajuta soovitud tarneviisi jaoks sinist nuppu Edit, aktiveeri see ja sisesta ülejäänud parameetrid.
  3. Lisa Shopify delivery seadetesse nende tarneviiside konfiguratsioon.

Sinu poes võib olla tooteid, mille transpordil on vaja arvesse võtta lisaasjaolusid. Näiteks on need kaubad, mida ei saa tavalise pakiteenusega saata nende suuruse, kaalu või käitlemisnõuete tõttu, või kaubad, mille saatmine on lubatud vaid täiskasvanutele (nagu alkohol või tubakas, mille puhul on vaja kontrollida saaja vanust).

Juhis seadistamiseks Shopify poes:

  • Logi sisse Shopify admin paneeli.
  • Mine jaotisesse Products.
  • Klõpsa tootel, mida soovid märkida mittesobivaks pakiautomaadis saatmiseks.
  • Sisesta ”Product type” väljal “NO_PARCEL” või “ADULT”.
  • Seejärel vajuta “Salvesta” toote detailide kinnitamiseks.

Kui ostukorvis on “ADULT” tooted, näidatakse kliendile vaid tarnemeetodeid “Itella SmartPOST EE”, “Itella SmartPOST EE Courier” ja “Omniva EE Courier”, mille puhul vanuse kontroll on toetatud.

 

Tellimuse kinnituse e-kiri

Tellimuse kinnituse sõnumi kohandamine. Valitud tarneviis ja asukoht ei ilmu kinnituskirjas kliendile, vaid alles siis, kui klient on avanud View your order. Tellimuse kinnituse e-kirjas kuvatakse ainult kliendi sisestatud tarneaadress, seega soovitame klientide segaduse vältimiseks muuta tellimuse kinnituse sõnumit. Selleks peate minema valikusse Settings – Notifications ja valima Order confirmation.apstiprinājums e-pastā

Muuda koodi osa tarneaadressi all, asendades Shipping address {{ shipping_address | format_address }} tekstiga, mis näitab, et valitud tarneviisi saab vaadata, kui klõpsad nupul View your order.pasūtījuma kods

Edukat müüki!