Tasuta webinar: e-poe klienditeeninduse ABC
Meil on hea meel kutsuda kõiki huvilisi jälgima Maksekeskuse järjekorras juba üheteistkümnendat webinari. 12ndal mail kell 10:00 toimuva webinari fookuses on e-poe klienditeenindus. Registreeru kasutades allolevat registreerimisvormi.
Klienditeenindus on eduka e-poe üks peamisi nurgakivisid. Tihedas konkurentsis aitab see silma paista, kasvatada lojaalsust ning innustada kliente oma meeldivaid kogemusi sõprade-tuttavatega jagama. Kehv klienditeenindus tähendab aga rahulolematuid kliente ja müümata jäänud tooteid. Ning sõna halvast kogemusest liigub veel kiiremini kui positiivsed kogemused.
12ndal mail kell 10:00 toimuva tasuta webinari käigus saavad muuhulgas vastuse järgmised küsimused:
- Miks on klienditeenindus oluline?
- Milliseid tööriistu peaks kasutama (näiteks e-mail, telefon, chat, juturobotid)?
- Kuidas korraldada töö, kes peaks klientide küsimustele ja muredele vastama?
- Kuidas pakkuda head klienditeenindust rahvusvaheliselt müüvas e-poes?
- Milliseid mõõdikuid kasutada?
Praktilise webinari viib läbi TesteShop.eu e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv, kel kogemusi ka Turundajate Liidu ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhtimisest.
Webinar kestab orienteeruvalt poolteist tundi.
Webinari registreerimisvormil on ka võimalus esitada küsimusi, millele sooviksid webinari käigus vastust. Kirjuta oma küsimustest-ootustest julgelt, sest see aitab meil webianri ette valmistada.