Tagasi kõigi postituste juurde

Kuidas hoida e-poe maksed alati toimivad?

12.07.2022

Maksekeskuse pikaajalised kliendid teavad, et kohati lülitame maksete algatamise teenuse ümber pangalingi teenusele. Kuid miks me seda ikkagi teeme ja millist kasu see e-kaupmehele toob?

Enamik kliente soovib alternatiivina pangalingile kasutada oma e-poes uuemat ja soodsamat maksete algatamise teenust. Paraku esineb pankadel uudse teenusega ka rohkem tehnilisi probleeme ning seetõttu pakumegi lahendust, et tõrgete korral selle teenusega lülitatakse maksete vastuvõtmine ümber pangalingile.

Ümberlülitus alternatiivsele pangateenusele tagab e-poe tehingute toimimise – jätkub maksete vastuvõtmine ja klientide teenindamine. Automaatne ümberlülitus toimub Maksekeskuse poolel ja nii ei tule kaupmehel üldjuhul ka midagi e-poe seadistustes muuta. Kliendid saavad teavet ümberlülituste kohta läbi Maksekeskuse teenuse staatuslehe ning laiaulatuslikemate tõrgete korral saadame neile info ka e-kirja teel.

Riskide maandamine läbi järjepideva teenuse

Pangateenuse ümberlülitamisest saavad kasu kõik kaupmehed, kuid kriitilise tähtsusega on see suuremate tehinguarvudega veebikaubamajadele. Ümberlülitus tagab e-poe maksete tõrgeteta töö ning võimaldab selle klientidel saada sujuva ostukogemuse osaliseks. See omakorda soosib, et külastajad e-poodi ikka ja jälle tagasi tulevad ning korduvoste teevad.

Ümberlülitust alternatiivsele pangateenusele ei paku ükski teine makselahenduse pakkuja turul. Siit saad pangamaksete ümberlülitamise kohta edasi lugeda.