Tagasi kõigi postituste juurde

Lavendlitalu lugu: Hiiumaa kiviselt kraatrilt e-poodi

10.06.2024

Hiiumaal, kus päikesepaiste ja kaunis loodus loovad ideaalsed tingimused, asub tõeline paradiis lavendliarmastajatele. Lavendlitalu on rohkem kui lihtsalt äri; see on sügav kirg looduse vastu.

Selles blogipostituses tutvustame lähemalt Lavendlitalu teekonda ja uurime, kuidas Voog koos Maksekeskusega on aidanud luua silla Hiiumaa ja lavendlihuviliste vahel. Loe, kuidas e-pood Voog platvormil suurendab talu nähtavust nii hooajal kui ka väljaspool seda.

Kuidas sai alguse Lavendlitalu lugu?

Lavendlitalu lugu algas 2018. aastal, kui Eesti tähistas oma 100. sünnipäeva. Sel pidulikul päeval otsustas grupp sõpru istutada Kärdla kraatri kivisele servale 20 000 lavendlitaime, andes sellega stardipaugu Lavendlitalule. Talu asukohaks valiti Hiiumaa, mille päikeseline kliima osutus lavendli kasvatamiseks ideaalseks. Lavendlitalu missiooniks on tuua inimesteni Hiiumaa erilised emotsioonid läbi kohapeal kasvatatud lavendli põhjal loodud toodete.

Oluline osa Lavendlitalu toodete eripärast tuleneb koostööst teiste Hiiumaa ettevõtetega. Näiteks koostöö Lemmena Mesindustaluga Kassarist võimaldab toota unikaalset gurmee-mett – lavendlite õitsemise ajal asetatakse mesilastaru otse lavendlipõllule, tagades, et mesilased koguvad nektarit just lavendlitelt. Teine koostöös mesi on “Mesi lavendliga”, kus värskesse kevadisse õiemeesse lisatakse kuivatatud lavendli oksakesed ning lastakse nendel mees tõmmata saades mee maitsele juurde erilise lavendli meki. Koostöös Hiiu Gourmet’ga valmistatakse lavendlitest maitsestatud soola, moosi ja teed. MTÜ Jääk ja Praak aitab väärindada kuivatatud lavendliõisikud, lisades need kaisukarudele, mis mudimisel eritab lastele mõnusat lavendli aroomi, on rahustav ning soodustab uinumist.

Lisaks toidukaupadele on Lavendlitalu arendanud välja looduskosmeetika sarja koostöös Magrada Cosmetics Eestiga, mis hõlmab käsitöö seepe, kehakoorijaid, näoseerumeid ja kehakreeme. Samuti on nad loonud eksklusiivseid ruumilõhnastajaid koostöös Phere Stuudioga Tallinnas, kasutades eesti käsitöömeistrite poolt puhutud klaasi ja kohapeal kasvatatud lavendleid. Neil on oma mahelavendli hüdrosooli baasil tegemisel lavendli näovesi, saunaaroom ning lõhnavesi.

Lavendlitalu tooted eristuvad eelkõige tänu sellele, et need on valmistatud Hiiumaa päikselisel Paradiisisaarel, kasutades mahedalt kasvatatud lavendlit või värsketest õitest saadud hüdrosooli ja 100% eeterlikku õli. Toodete autentsus ja kvaliteet peegeldavad Hiiumaa puutumatut loodust ja Lavendlitalu pühendumust oma maale ning kogukonnale.

Lavendlitalu üleminek e-poele

Esialgselt olid Lavendlitalu tooted müügil ainult õitsemisperioodil, nii kohapeal talus kui ka Hiiumaa edasimüüjate juures. Kuid talu turismihooajal külastanud kliendid näitasid üles soovi teha kordusoste ka väljaspool õitsemishooaega, mis viitas selgele nõudluse kasvule. See arusaam ajendas Lavendlitalu looma e-poe, et olla klientidele kättesaadav aastaringselt.

E-poe loomine on toonud kaasa olulise muutuse ettevõtte müügidünaamikas. Nii on jõulud ja teised tähtpäevad veebipoe tõttu muutunud eriti aktiivseks perioodiks, pakkudes klientidele võimalust sooritada oste mugavalt kodust lahkumata. See võimalus on oluline nii kordusostude tegemiseks kui ka uute klientide kaasamiseks, kes otsivad unikaalseid ja kvaliteetseid kingitusi. E-poe platvorm on andnud Lavendlitalule võimaluse laiendada oma haaret ning tuua Hiiumaa lavendliaroom veelgi enamate inimesteni.

Kuidas leidsid oma tee Voo platvormini ja miks nad pole tagasi vaadanud?

Lavendlitalu valik Voo platvormi kasutamiseks e-poe ja kodulehe haldamiseks põhineb nende pikaajalisel positiivsel kogemusel. Juba umbes 15 aastat tagasi, kui Voog kandis veel nime Edicy, loodi esimene koduleht sellel platvormil. Juba tol ajal tõsteti esile selle kasutajasõbralikkust ja intuitiivset administraatori liidest, mis tegi platvormi atraktiivseks erinevate projektide ja ettevõtmiste jaoks.

Aastate jooksul on Voog pidevalt arenenud, pakkudes veelgi rohkem paindlikkust ja disaini valikuid. Lavendlitalu meeskond on hinnanud ka teisi platvorme, kuid on jäänud truuks Voole: “Voo lahendusega oleme väga rahul. Nii tehnilise poole, liidestuste võimekuse, kui ka supporti kiiruse osas. Lisaks on tore kasutada eestimaist toodet.” Erilist kiitust väärib just klienditugi, kes aitab lahendada probleemid kiiresti ja annab tõhusaid vastuseid päringutele.

Lisaväärtusena toob Lavendlitalu esile ka Voo eripaketti koostöös Maksekeskusega, mis pakub soodsaid tingimusi ja on mugav kasutusele võtta. Maksed Maksekeskuse kaudu on turvalised ja lihtsad, mis tähendab, et saad tagada oma klientidele sujuva ostukogemuse.

Lavendlitalu edukas kogemus eestimaise platvormiga

Lavendlitalu pani e-poodi ehitades rõhku kasutajasõbralikkusele, soovides tagada, et see toimiks hästi nii mobiilis kui ka tahvelarvutis. Tänapäeval, arvestades erinevate seadmete laialdast kasutamist, on see äärmiselt oluline. Lisaks on e-poe ülesehitus lihtne ja loogiline, võimaldades mugavat navigeerimist.

Lavendlitalu jälgib hoolikalt ka lehe liiklust, et mõista, kuidas ja millal külastajad nende lehte kasutavad. See võimaldab neil pidevalt täiustada kasutajakogemust ja kohandada oma strateegiaid vastavalt. Samuti kasutavad nad Voo sooduskoodide loomise võimalust, et pakkuda klientidele põnevaid pakkumisi ja hoida nende huvi elavana, lisades ostlemisele lisaväärtust ja rõõmu.

Mida meeles pidada e-poodi ehitades?

  1. Kasutajasõbralikkus: E-pood peab olema hõlpsasti kasutatav erineva suuruse ja tüüpi ekraanidega, et tagada sujuv kasutajakogemus nii lauaarvutites kui ka mobiilseadmetes.
  2. Visuaalne köitvus: Kaasaegne kujundus ja kvaliteetsed, ühtse stiiliga fotod aitavad luua esmamulje, mis köidab klienti ning kutsub neid uudistama ja ostma.
  3. Selge kommunikatsioon: Toodete kirjeldused peavad olema lihtsad, arusaadavad ja informatiivsed, andes kliendile vajaliku teabe otsuste tegemiseks.
  4. SEO ja turundus: Õiged märksõnad ja otsingumootoritele optimeerimine on hädavajalik, et tagada e-poe nähtavus ja ligipääsetavus internetis.
  5. Emotsionaalne ühendus: Kuigi e-pood ei suuda alati pakkuda sama emotsionaalset kogemust kui füüsiline külastus, on võimalik läbimõeldud tootedisaini ja loo rääkimise läbi luua tugev emotsionaalne side klientidega.
    Lavendlitalu e-poe edu seisneb kõrgekvaliteediliste toodete ja emotsionaalse turunduse kombinatsioonis, mis rõhutab Hiiumaa lavendli puhtust ja kvaliteeti. Nende lähenemine näitab, et isegi väiksemate eelarvetega ettevõtted saavad luua eduka ja kliendisõbraliku e-poe.

Võta eeskuju Lavendlitalult ja alusta oma e-poe teekonda

Lavendlitalu lugu on suurepärane näide sellest, kuidas kirg ja pühendumus oma maale ja kogukonnale võivad luua midagi tõeliselt erilist. Nad on suurepärane inspiratsiooniallikas kõigile, kes unistavad oma toodete ja kirgede viimisest laiema publikuni. Voog platvorm pakub intuitiivset keskkonda, mis toetab nii algajaid kui ka kogenud ettevõtjaid. Ära oota enam kaua – Sinu e-poe lugu võib alata just nüüd!

Artikkel sündis koostöös Voo platvormiga – loe täispikalt siin.