Tagasi kõigi postituste juurde

„Osta kohe, maksa hiljem“ trend kasvatab e-poe müüki

28.04.2020

Kaupmehena olete kindlasti pead murdnud, kuidas muuta oma veebipoe külastajad klientideks ja kasvatada seeläbi müüginumbreid. Tehinguni jõudmisel on üks olulisemaid faktoreid mugav ja sujuv ostuteekond, mille lahutamatuks osaks on paindlikud makseviisid.

Mida rohkem maksevõimalusi kaupmees pakub, seda tõenäolisemalt leiavad kliendid nende hulgast endale sobiva ja sooritavad ostu kohe. Eesti Panga statistika kohaselt on pangalink Eestis kaugelt kõige populaarsem viis e-poodides tasumiseks. Maailmas aga võidavad üha enam populaarsust alternatiivsed ehk nn „maksa hiljem“ lahendused, mis võimaldavad kliendil sooritada ostu kohe ja maksta hiljem ilma igasuguste lisatasudeta. Kaupmees saab oma raha kohe riskivabalt kätte ja finantseerimisteenuse pakkuja hoolitseb klientidelt maksete kogumise eest ise.

Suurem ostukorv, rohkem lõpule viidud tehinguid

Maailma suurimaid „osta kohe, maksa hiljem“ finantseerimislahenduste pioneere Klarna tõestab, et alternatiivsete makselahenduste pakkumine viib tõenäolisemalt eduka tehinguni ning tõstab ka ostukorvi keskmist väärtust. Klarna statistika kohaselt kasvavad nende „maksa hiljem“ lahendusi kasutavate kaupmeeste lõpule viidud tehingud üldjuhul 44% ja keskmine ostukorv suureneb tavaliste kaardimaksetega võrreldes lausa 68%. Samuti aitab osade kaupa maksmine kaupmehed välja allahindluste nõiaringist, muutes täishinnaga kaubad kliendile taskukohaseks. Kõige selle tõttu pakuvad Klarna uuenduslikke finantseerimislahendusi tänaseks 190 000 kaupmeest üle maailma ja 70% Klarna makseviise kasutavatest klientidest teeb aasta jooksul kordus oste.

Keskmine ostukorv suureneb tavaliste kaardimaksetega võrreldes lausa 68%.

Eelmise aasta lõpus tuli Inbank turule Eestis ainulaadse „maksa hiljem“ lahendusega Slice, mis võimaldab klientidel tasuda ostude eest kolmes võrdses osas ilma lisatasudeta. Turul on ka teisi sarnaseid lahendusi, kuid Inbanki Slice erineb neist selle poolest, et tegemist ei ole krediiditootega. See tähendab, et Slice on kliendile sama kiire ja mugav nagu pangalingiga tasumine – ost kinnitatakse vaid mõne hetkega ning kliendil ei ole vaja krediidilepingut sõlmida. Kaupmees saab pakkuda klientidele uuenduslikku „maksa hiljem“ lahendust oma senise Maksekeskuse integratsiooni osana ega pea selleks eraldi lepingut sõlmima.

Kuidas alternatiivseid makseviise pakkudes müüki kasvatada?

Siit leiate Inbanki näpunäited, kuidas kasutada maksimaalselt ära oma veebipoe liiklust ja muuta külastajad ostjateks.

  1. Näidake alternatiivseid makseviise kohe ostuteekonna alguses

Tõstke pakutav makseviis esile juba ostuteekonna alguses, et kliendid oleksid alternatiivsest makseviisidest teadlikud enne kassasse jõudmist. Selleks sobib hästi e-poe esilehele paigutatud bänner. Kui kliendid teavad kohe, et nad võivad maksta hiljem, siis on neil kassas ostuotsust kindlam teha ja hüljatud ostukorvide arv kahaneb märkimisväärselt.

  1. Kuvage tootelehe juures ja kassas viidet „maksa hiljem“ võimalusele

Näidake klientidele hinna juures ja kassas võimalust maksta kauba eest hiljem ilma ühegi lisatasuta. Selleks paigutage Slice’i logo toote hinna juurde ja mainige kolmes osas tasumise võimalust. Näiteks Maksekeskuse ametliku WooCommerce mooduli MakeCommerce värskeim versioon sisaldab võimalust kuvada tootelehe juures viidet Inbank Slice’ile. Funktsioon jagab toote hinna kolmega ja kuvab seda automaatselt tootelehel. Lugege lähemalt: https://maksekeskus.ee/slice-informatsioon-nuud-ka-tootelehtedel/.

Näidake klientidele hinna juures ja kassas võimalust maksta kauba eest hiljem ilma ühegi lisatasuta.

  1. Tutvustage „osta kohe, maksa hiljem“ võimalust kampaaniates

Kasutage 75–800 eurot maksvate toodete reklaamimisel „osta kohe, maksa hiljem“ reklaamlauset. Paindliku finantseerimisvõimaluse tutvustamine annab ostjatele kindluse, et ka väiksemad ostud saab soodsalt pikema aja peale planeerida. See omakorda kiirendab ostuotsuse tegemist ja viib tõenäolisemalt tehinguni.

Slice’i pakkumiseks oma e-poes võtke ühendust meie klienditoega