Omniva pakiautomaatidesse Eestis on võimalik kaupa saata ka Maksekeskuse vahendusel. See tähendab, et eraldi leping Omnivaga ei ole vajalik. Tarnega seotud teenustasud arvestatakse maha kaupmehe Maksekeskuse kontolt. Mugav veel ka näiteks selle poolest, et ei ole vaja Omniva arvet raamatupidamises töödelda ja tasuda.

Teenuse aktiveerimine
Kaupmehel peab olema kehtiv Maksekeskuse teenuse osutamise leping ja e-poes peab olema kasutusel MakeCommerce plugin WooCommerce’ile.

Teenuse aktiveerimiseks tuleb iseteeninduses avada menüü Seaded > Teenused (Settings > Services) ja nõustuda teenuse tingimustega:

WooCommerce poe seadetes tuleb Omniva Pakiautomaatide tarneviisi seadistamisel valida “kasutan transporditeenust Maksekesuse vahendusel”:



 

Saadetise jälgimine ja tagastamine
Saadetis registreeritakse Omniva süsteemi automaatselt tellimuse tasumisel ostja poolt. Pakikaardi saab välja trükkida poe admin liides tellimuse vaates või ka tellimuste loetelu vaates mitme tellimuse kohta korraga.Pakid tuleks Omnivale üle anda viies need endale sobivasse pakiautomaati või teeninduskeskusesse.

Saadetise edasise käekäigu kohta leiab detailset infot ka meie iseteenindusportaalis, alajaotuses “Transport”. Samuti saab infot saadetise seisu kohta Omniva avalikult veebilehelt.

Kui ostja kauba tagastab, kasutades esialgse saadetise koodi, siis tuuakse pakk Omniva kulleri poolt aadressile, mis oli määratud poe tagastusaadressina Woo mooduli seadetes. Tagastus on eraldi tasuga teenus.

Teenustasud
Kuni pakki pole Omnivale üle antud, ei kaasne sellega kaupmehele veel mingit kulu. Kui Omniva on pakid vastu võtnud, siis peetakse poe kontolt Maksekeskuse süsteemis automaatselt kinni saadetise transpordi tasu. Sama toimub ka saadetise tagastamisel ostja poolt.

Transpordi hind on 3€+km saadetise kohta, sõltumata pakiautomaadi kapi suurusest. Sama hind kehtib ka tagastusele.